×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
پلمپ ۲ واحد قصابی متخلف در سیرجان

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” علیرضا زینلی‌پور اظهار داشت: دامپزشکی مسئول صیانت از حقوق شهروندان در مورد مصرف فرآورده‌های خام دامی است و در راستای ارتقای سطح بهداشت در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی دو واحد قصابی پلمپ شدند.

وی افزود: این اقدام به دلیل کشتار قاچاق و توزیع خارج از شبکه، تهدید علیه بهداشت و سلامت جامعه با توجه به تذکرات قبلی صورت گرفت و در صورت تکرار، نسبت به ارجاع به مراجع قضایی اقدام لازم صورت می‌گیرد.

زینلی‌پور عنوان کرد: پیرو طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در شهرستان که از ۲۵ اسفند ماه ۹۵ آغاز شده، ماموران و بازرسان بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان سیرجان در بازدید‌های ادواری خود از این مراکز اقدام به پلمپ آنها کردند.

وی گفت: در شهرستان سیرجان بیش از ۸۵۰ واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل قصابی، مرغ و ماهی فروشی، غذای بیرون بر‌، تالار، رستوران، کبابی، جگرکی، کله‌پزی، کشتارگاه، مرکز بسته‌بندی و سردخانه و … وجود دارد.

زینلی‌پور ابراز داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره تماس ۴۲۲۰۵۰۳۶ واحد نظارت شبکه دامپزشکی تماس حاصل کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.