×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024
پوسترهایی که زیبایی شهر را پنهان کرده اند/ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” چند ماهی است که انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری می گذرد اما مشکل اینجاست که اگر یک فرد وارد سیرجان شود با خود می گوید که سیرجان هنوز انتخاباتش تمام نشده است.

۳ تا ۴ ماه است که انتخابات تمام شده است اما هنوز پوستر های انتخاباتی،اشعار و … در سطح شهر دیده می شود و موجب نارضایتی مردم شده است.

نصب پوسترها با چسب‌هایی که حتی پاک کردن آن با زحمت انجام می‌گیرد بر دیوارها ،درختان، جداول خیابان‌ها، پل‌های هوایی عابر پیاده، تیرهای برق، پایه‌های روشنایی، ساختمان‌های مسکونی و شیشه‌های مغازه‌ها موجب شده تا دیوارها و معابر شهر زیر آرایش کاغذی پوسترهای مختلف مخفی شود.

یکی از شهروندان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:تبیلغات امری ضروری است اما چرا این همه هزینه برای یک صندلی مگر در این صندلی چیست و کسی که هدفش خدمت است نباید چهره شهر را به این شکل در بیاورد.

محمدی در ادامه افزود: کسانی که پوستر تبلیغاتیشان را حتی روی تیر چراغ برق و یا جایگاه های اتوبوس همگانی می چسبانند آیا از مشکلات مردم خبر دارند و برای حل این مشکلات چاره ای اندیشیده اند.

شهروند دیگری در این رابطه گفت:از همه کاندید ها عاجزانه درخواست میکنم که ما آسفالت یا کار و … نمیخواهیم ،اما خواهش میکنم که شمایی که خودت میگویی شهر سیمایش خراب است و باید اصلاح شود اول این پوستر های تبلیغاتی را جمع کنید چون واقعا سیمای شهر را خراب کرده اند.

رضایی اظهار داشت: چرا شهرداری به همه  اجازه می دهد که برای بیشتر کردن شناخت کار و کسبشان برچسب و یا پوستر روی درب های مردم میچسبانند و وقتی که ما با همان شماره تماس میگیریم می گویند از شهرداری مجوز گرفته ایم مگر درب های خانه های ما بیلبورد های تبلیغاتی هستند.

مردم همچنان ناراضی از این اوضاع هستند و باید کاندیدا های شورا و کسبه فکری کنند تا ظاهر شهر از این حالت انتخاباتی و تبیلغاتی خارج شود.

گزارش:امین رضا سالاری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.