×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
کاش دولت نگاهی غیر از رأی به قشر مستضعف می انداخت

به گزارش “سیرجان خبر” امین اسلامی‌ساراب با بیان اینکه اصلی‌ترین مخالفان دولت، واقعیت‌های امروز کشور هستند، اظهار داشت: واقعیت‌ها نشان‌دهنده این هستند که دولت روحانی ناکارآمدترین دولت بوده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان با تأکید بر اینکه ای کاش دولت حداقل نزدیک انتخابات هم که شده نگاهی غیر از رأی به قشر مستضعف داشته باشد، اظهار کرد: این دولت کارآمدترین دولت در ایجاد ناامیدی اقتصادی در بین مردم است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهوری خود اصلی‌ترین متنقد دولت است، عنوان کرد: رئیس جمهور خود منتقد و مخالف عملکرد دولت و سخنان رئیس آن به ویژه در سال‌های پیش است و آن‌قدر در تضاد عملکرد خود حرف زده که حتی نمی‌توان به این وعده‌ها اسم شعار گذاشت.

اسلامی‌ساراب تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور اگر برنامه شما برای چهار سال آینده مثل این چند سال است برای انصراف دیر نشود و اگر پدیده نامزد پوششی حقیقت دارد برای مردم معنی کنید که چگونه و چرا  رئیس و یا معاون یک دولت نامزد پوششی است و هزینه‌های تبلیغات آن را توجیح کنید.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان همچنین خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اینکه برخی از رسانه‌ها و کانال‌هایی که به‌دنبال ضعف نظام هستند از دولت حمایت می‌کنند را خود معنا کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.