×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
کاهش ۴۲ درصدی حوادث آتش سوزی در سیرجان/ تصادف و سرنگونی خودرو بیشترین سهم در حوادث امداد و نجات داشته است

به گزارش “سیرجان خبر” آتش پاد سوم مهدی فیروزآبادی گرازش عملکردی از حوزه معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در هشت ماهه اول سال ۹۷ ارائه داد.

وی اعلام داشت: آتش نشانان سیرجان در هشت ماهه اول امسال به ۸۵۷ مورد عملیات امداد و نجات و آتش سوزی اعزام شده اند که از این تعداد ۳۹۰ مورد مربوط به عملیات خاموش کردن آتش و پیشگیرانه و ۴۶۷ مورد نیز مربوط به عملیات امداد و نجات بوده است و این در حالیست که سال گذشته در همین بازه زمانی هشت ماهه، تعداد عملیات اطفاء حریق ۶۷۶ مورد بوده و نشان می دهد تعداد حوادث آتش سوزی به میزان قابل توجهی(۴۲ درصد) کاهش یافته است که این امر مهم در نتیجه آموزش های آتش نشانی برای اقشار مختلف جامعه و فرهنگ سازی ایمنی و آتش نشانی در سطح شهر حاصل شده است.

فیروزآبادی ضمن ابراز رضایت از عملکرد سازمان آتش نشانی در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در سطح شهر اظهار داشت: خوشبختانه با افزایش آگاهی شهروندان نسبت به حساسیت شغل آتش نشانی، تعداد آتش سوزی های کذب اعلام شده به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی از ۱۵ مورد به ۸ مورد کاهش یافته است.

رئیس آتش نشانی با اعلام اینکه تصادف و سرنگونی خودرو با ۶۷ مورد بیشترین سهم را در حوادث امداد و نجات داشته است از شهروندان گرامی خواست در رانندگی خود بیشتر احتیاط کرده و به قوانین راهنمایی و رانندگی بیشتر احترام بگذارند تا شاهد بروز حوادث کمتری در تصادفات شهری و جاده ای باشیم.

آتش پاد سوم فیروزآبادی ادامه داد: آمار واطلاعات نشان می دهد که شهریور ماه سال جاری با مجموع ۱۷۸ مورد حادثه آتش سوزی و غیر آتش سوزی(امداد و نجات) پرحادثه ترین ماه در هشت ماهه اول امسال بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.