×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
کتاب «قصه‌های عشقِ مجنون» منتشر شد

به گزارش“سیرجان خبر” «قصه‌های عشق مجنون» مجموعه‌ای از ۷۰ داستان‌ کوتاهِ‌کوتاه احمدرضا تخشید داستان‌نویس سیرجانی ا‌ست که با محوریت عشق در ۱۳۶ صفحه توسط نشر نون منتشر شده است.

درون‌مایه اصلی قصه‌های این کتاب نوستالژی و مضامین عاشقانه است و برخی از داستان‌ها با عنوان مشترک یک محور رابط دارند، نگاه تازه نویسنده به داستان‌های عاشقانه ادبیات کهن همانند «لیلی و مجنون» و «فرهاد و شیرین» به داستان‌های این مجموعه ویژگی خاصی داده است. «قصه‌های عشق مجنون»، «فرهادکُشان»، «امروز بعد از ظهر برای تو»  و «اسبت را کجا می‌بندی؟» اسامی برخی از داستان‌های مجموعه قصه‌های عشق مجنون»هستند.

داستان‌های کتاب در قالب داستانک و یا داستان کوتا‌ه‌کوتاه هستند که در سال‌های اخیر در بازار نشر مورد استقبال مخاطبان داستان ایرانی قرار گرفته است.

تخشید سال‌هاست در عرصه داستان‌نویسی فعالیت می‌کند و تاکنون داستان‌های زیادی از وی در نشریات و مجموعه‌های گروهی منتشر شده است.

احمدرضا تخشید متولد ۴۸ در سیرجان و درس‌خوانده علوم اجتماعی است و تجربه‌هایی در تولید برنامه‌های اجتماعی برای تلویزیون دارد.

«قصه‌های عشق مجنون» در ۱۳۶ صفحه و با قیمت ۶ هزار و ۵۰۰ تومان در قالب عنوان «منظومه داستان ایرانی» توسط نشر نون و با همکاری نشر آموت روانه بازار کتاب شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.