×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
کسانی که تایید و یا احراز صلاحیت نشدند، با نظام و انقلاب قهر نکنند

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و اشاره به سخنان رهبری نظام در جمع مردم آذربایجان شرقی بیان داشت: نماینگان مجلس باید به دنبال عدالت اجتماعی، رفاه مردم و گشایش اقتصادی باشند و برای استقلال، عزت مردم و کشور برنامه داشته باشند و مرعوب آمریکا و غرب نشوند و دارای روحیه استکبارستیزی و شجاعت باشند.

حسینی ادامه داد: یپوند مردم با رهبری نظام موجب حضور مردم در همه صحنه‌ها و به صورت حماسی است.

وی افزود: در انتخابات جمعه آینده نیز این حضور گسترده و حماسی به دید جهانیان می‌رسد و دشمنانی که از خیلی قبل توطئه و تبلیغ علیه حضور مردم ایران داشتند، باز هم به نادانی و شکست خود و رشادت و اقتدار ملت بزرگ ایران باید اعتراف کنند.

امام جمعه سیرجان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خود یعنی مردم و رهبری است و این اصول انقلاب ما را نگه داشته و پایه‌های نظام را مستحکم کرده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی و حضور مردم به اعتقادات دینی، اسلام، شهدا، عاشورا و فاطمیه گره خورده است و نمی‌توان مردم را از آنها جدا کرد و هر قدر هم دشمان تلاش و توطئه کنند تا مردم را مایوس کنند، نتیجه‌ای ندارد.

خطیب جمعه سیرجان تاکید کرد: بصیرت مردم دشمن‌ستیزی را بیشتر می‌کند و این اصول یعنی حضور همه مردم هماهنگ و متحد در همه صحنه‌ها و در انتخابات آینده است.

حسینی اضافه کرد: باید دولت و مسئولان در استقلال و اجرای اقتصاد مقاومتی به طور جدی وارد عمل شوند و دولت هم توجه و نگاهش به درون باشد گرچه ما تعامل با دنیا را قبول داریم، اما این تعامل نباید موجب وابستگی و خدشه‌دار کردن استقلال کشور شود.

خطیب جمعه سیرجان با بیان اینکه رعایت تقوا و تلاش برای وحدت و همبستگی، قاطعیت و شجاعت و دفاع از ولایت و حقوق مردم و احترام به قانون و مردم را از دیگر ویژگی‌های یک نماینده اصلح است، ابراز داشت: میزان، رای ملت بوده و اگر امروز رقابت است، پس از انتخابات همه رفاقت دارند و مبادا قصدمان فریب مردم باشد.

وی خطاب به کسانی هم که احراز صلاحیت نشدند، تصریح کرد: با نظام و انقلاب قهر نکنید و در سمت یا پست‌های دیگر خدمت به مردم می‌کنید که امروز نباید حرفی زد تا دشمنان از آن به ضرر نظام بهره‌برداری کنند.

امام جمعه سیرجان در  ادامه به مبحث سبک زندگی اسلامی پرداخت و گفت: صبر در برابر مشکلات نتیجه شیرینی دارد، همانگونه که در پرورش گل خار هست، اما با صبر بوی خوش گل را داریم یا در پرورش زنبور عسل نیش زنبور هست، اما با صبر شیرینی عسل را داریم، صبر بر سختی‌ها و مشکلات نتیجه شیرینی دارد.

وی در پایان تهدید آمریکا به تحریم‌های جدید را بعد از مذاکرات نشان از خوی استکباری سردمداران آمریکا عنوان کرد و ادامه داد: همان طور که رهبری معظم اعلام کردند، آمریکا قابل اعتماد نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.