×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
کسانی که در مقابل اصلاحات می ایستند باید نگران آینده زشت خود باشند/عده ای پشت صحنه شعار دهندگان هستند که نمی خواهند جامعه اصلاح شود

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، شامگاه دوشنبه همایش اصلاح طلبان سیرجان، بافت و شهربابک با حضور سید هادی خامنه ای، در شهرستان سیرجان برگزار شد.

سید هادی خامنه ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) گفت: کسانی که برای این انقلاب زحمت کشیده اند دلشان برای کشور می سوزد و این کسانی که داد فریاد می کنند و چهره شاخص آن ها را شما می شناسید اصلا در صحنه انقلاب حضور نداشته اند.

خامنه ای بیان کرد: سرداران اصلاحات کسانی هستند که شکنجه های رژیم شاه را با گوشت و پوست خود لمس کرده اند و نگران این هستند که سرنوشت این انقلاب به دست نا اهلان نیفتد.

وی با تندرو خواندن شعار دهندگان روز گذشته در دانشگاه کرمان ادامه داد: افرادی که با شعار دادن تندروی می کنند و با مشت های گره کرده شعار می دهند و داد بیداد می کنند اگر در یک صحنه عقلایی قرار بگیرند اصلاح خواهند شد. اما متاسفانه عده ای پشت صحنه وجود دارند که نمی خواهند جامعه اصلاح شود و آن ها معتقدند که تحریم ها به نفعشان است تا از این طربق کاسبی کنند.

وی اظهار داشت: اندیشه اصلاح طلبان در جامعه جا افتاده است و برخی از ریا کاران نیز از جملات اصلاح طلبانه استفاده می کنند.

خامنه ای افزود: مردم در انتخاب حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور فرد اصلح را نسبت به سایر کاندیدها انتخاب کردند و این قضیه باید در انتخابات مجلس نیز تکرار شود و افراد اصلح به مجلس بروند زیرا این مجلس، سرنوشت سازی است که باید خرابی های مجالس گذشته را سامان دهد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ در صد مردم اصلاح طلب هستند عنوان کرد: افرادی که شعار های کودکانه سر می دهند و نمی دانند که بزرگان اصلاح طلب خود از پایه گذاران ولایت فقیه هستند، با شعار های احمقانه  سعی در تضعیف ولایت فقیه دارند.

دبیر مجمع نیرو های خط امام اذعان داشت: اصلاح طلبی بر اساس وظیفه ذاتی خود طرفدار اعتدال است و اعتدال امری است که در ذات اصلاحات نهفته است و یک فرد اصلاح طلب نمی تواند یک فرد افراطی و تند رو باشد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان یک وظیفه الهی دارند که باید جامعه را اصلاح کنند تشریح کرد: کسانی که خشونت و بی نظمی می کنند و در مقابل اصلاحات می ایستند باید نگران آینده زشت خود باشند زیرا آینده از این افراد انتقام خواهد گرفت و تاریخ این افراد را رسوا خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.