×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
کلنگ زنی پیاده راه جنب گلزار شهدای سیرجان

به گزارش «سیرجان خبر» امروز صبح مصادف با روز بزرگداشت شهدا، طی مراسمی که توسط شهرداری سیرجان برگزار شد، با حضور تعدادی از همسران، فرزندان و مادران شهدا پس از تجلیل از ایشان و گل افشانی مزار نورانی شهیدان، کلنگ احداث سردرب و پیاده راه فرهنگی جنب گلزار شهدای سیرجان توسط دو تن از مادران شهدا به زمین خورد.

حجت کاظمی، رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی و گردشگری شورای شهر سیرجان در این باره توضیح داد:طراحی این پروژه ماه ها قبل صورت گرفته بود که طی جلساتی مورد بررسی و متناسب با معماری فعلی گلزار شهدا اصلاحاتی روی طرح انجام گرفت و هم اکنون پس از انجام مراحل قانونی، پیمانکار اجرای آن مشخص شده است.

این عضو شورای شهر سیرجان در خصوص جزئیات این پروژه افزود: ای طرح شامل دو سردرب از دو طرف خیابان جنب گلزار شهداست که مسافت تقریبا ۲۵۰ متری بین این دو سردرب به مساحت حدودا ۲۸۰۰ مترمربع کف سازی براساس طرح می شود، این مسیر دارای دیواره های طراحی شده است و جهت استفاده و رفاه زائرین شهدا از مبلمان شهری هم برخوردار خواهد بود.

کاظمی همچنین در این باره گفت:مردم سیرجان قدردان خون شهدا هستند و لحظات زیارت شهدا بایستی در امنیت و آسایش کامل برای مردم فراهم شود.

وی ادامه داد: وجود اماکن مقدس در شهرها، فرصت گردشگری مذهبی ایجاد می کند فلذا بهسازی و توسعه امکانات رفاهی این اماکن از وظایف مدیران شهری است.

حجت کاظمی در پایان این گفتگو با اشاره به اینکه ان شاء الله تصویر طرح در محل اجرا نصب خواهد شد از شهرداری بویژه مدیر سابق و فعلی سازمان مدیریت آرامستان ها و پرسنل آن در راستای پیگیری و اجرای این پروژه و زحمات مدیریت فرهنگی شهرداری در برگزاری مراسم روز بزرگداشت شهدا، تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.