×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
گل گهر در دقایق پایانی از شکست مقابل بادران گریخت/ گل گهر در مکان دوم جدول لیگ جای گرفت

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی“سیرجان خبر” عصر امروز  شاگردان بگوویچ که برای کسب امتیاز پای به ورزشگاه کارگران تهران گذاشته بودند و در نیمه اول چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داده بودند، در وقتهای اضافه همین نیمه روی غفلت و البته بدشانسی و با پرتاب اوت بهتاش فریبا توسط علی خسرونژاد دروازه خود را باز شده دیدند.
در نیمه دوم هر چند که شاگردان محمد ربیعی شانس گلزنی داشتند اما تعویض های خوب وینگو ورق را برگرداند و در دقایق ۶۶ و ۷۰ در دو صحنه داور می توانست برای سیرجانی ها پنالتی بگیرد اما این اتفاق نیفتاد.
در دقیقه ۷۰ توپ مهاجمان گل گهر به تیر افقی خورد اما دروازه بادران باز نشد و سرانجام در دقیقه ۸۸ بود که حملات پردامنه گل گهر به ثمر نشست و حمزه مظفری بازیکن تعویضی گل گهر روی یک شلیک زیبا بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه ۹۰ مهرداد آوخ میتوانست با گل خود شادی را به اردوی گل گهر بیاورد اما بدشانسی مانع از پیروزی سیرجانی ها در تهران شد.
لازم بذکر است با این تساوی گل گهر ۴۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت و بازی بعد گل گهر دوشنبه آینده مقابل مس رفسنجان و در ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.