×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
گل گهر همواره نقش اساسی در اقتصاد منطقه ایفا می کند

به گزارش سرویس اقتصادی “سیرجان خبر” مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با حضور در جمع مدیران ارشد شرکت معدنی وصنعتی گل گهر با بیان اینکه فعالیت ها و اقدامات شرکت گل گهر قابل تحسین است،گفت: بحمدلله به لطف مدیریت اصولی شاهد افزایش فعالیت ها و رونق اقتصادی در منطقه گل گهر هستیم که جای بسی خوشحالی دارد.

اسماعیلی با تقدیر از خدمات وزحمات مهندس تقی زاده گفت: گل گهر بعنوان لوکوموتیو اشتغال استان بوده همواره نقش اساسی در اقتصاد منطقه را ایفا می کند و شرکت گل گهر با بهره مندی از امکانات وتجهیزات مناسب در حوزه ایمنی از شرکتهای پیشرو در این حوزه است که جای تقدیر وتشکر دارد.

مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت گل گهرنیز در این مراسم با تاکید بر اینکه توجه به رعایت قوانین در حوزه کار همواره در دستور کار مدیران این شرکت است،گفت: بحمد الله با تدابیر واقدامات مناسبی که انجام شده در حوزه ایمنی وبهداشت کار حرف برای گفتن داریم.

در ادامه این مراسم لوح اهدایی دکتر ربیعی وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی خطاب به مهندس تقی زاده در تقدیر از کمکهای شرکت معدنی وصنعتی گل گهر به خانواده های قربانیان معدن یورت گلستان به وی تقدیم شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.