×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024
‏«یادواره شهدای ورزشکار» در گلزار شهدای سیرجان برگزار شد

به گزارش سیرجان خبر؛ یادواره شهدای ورزشکار به همت باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرداری سیرجان(حوزه فرهنگی‌اجتماعی) و با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، امام‌جمعه موقت، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان، برخی مسئولان ادارات و نهادها و مسئولان ورزشی سیرجان در گلزار شهدای شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ضمن ادای احترام به همه‌ی شهدای دفاع مقدس و گرامیداشت مقام شامخ ۳۴ شهید ورزشکار شهرستان سیرجان، یاد و خاطره‌ی رشادت‌‌ها و قهرمانی آن‌ها یادآوری شد.

سرهنگ علی دستوری فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان سیرجان طی سخنانی برگزاری این یادواره را آشنایی بیشتر با شهدا و بهره‌گیری از خصایل نیکوی آن‌ها خصوصا شهدای ورزشکار، برای نسل جوان عنوان کرد و گفت: مرام پهلوانی شهدای ورزشکار در عرصه‌ی دفاع از انقلاب اسلامی بروز کرده و در بحث الگوسازی بسیار مهم است. مهم‌ترین ویژگی شهدا اخلاص است و آنچه انسان را به مقام شهدا می‌رساند این خصیصه است. شهدا مظهر معرفت و بندگی خدا هستند و باید این ویژگی‌ها همه‌گیر شود.

وی افزود: بصیرت شهدا باعث افتخارات آن‌ها شده و امروزه در جامعه‌ی ورزشی‌ به این موضوع نیاز داریم. در بحث سیره‌ی شهدا نیز نیازمند کار و برنامه‌ی فرهنگی بیشتری هستیم تا بتوانیم در حل و فصل مشکلات اجتماعی اثرگذار باشیم.

حجت‌الاسلام حسین حیدری امام‌جمعه موقت شهرستان نیز بیان کرد: ورزشکاران شهید در مسیر حق و حقیقت و رضای خداوند تلاش کردند. دنیا میدان مسابقه است و در این میدان، شهدا برنده واقعی شدند و جایزه‌ی آن‌ها رسیدن به مقام و جایگاهی عظیم و جاودان بود.

محمد معتمدی‌زاده قائم‌مقام شهردار نیز با بیان اینکه بایستی این یادواره‌ها را به سمت رهواره سوق داد، از مسئولان حاضر در مراسم خواست تا با همکاری همه‌ی مسئولان شهری، گلزار شهدا به قطب فرهنگی سیرجان تبدیل شود و فرصت استفاده از موقعیت و فضای معنوی گلزار شهدا فراهم گردد.

در پایان این مراسم از والدین و خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار تجلیل به‌عمل آمد و قبور مطهر شهدا گلباران شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.