×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
بیش از ۳ هزار داوطلب از سیرجان در کنکور سراسری شرکت می کنند

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار سیرجان خبر؛ گفت: نوبت دوم کنکور سراسری در روز‌های ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار می‌گردد که بیش از سه هزار و پانصد داوطلب شهرستان سیرجان در این آزمون شرکت می‌کنند.

سید رحیم رضوی نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد داوطلبان کنکور امسال مربوط به رشته تجربی هستند،افزود: ۳۵۰۴ نفر داوطلب در پنج گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی،علوم انسانی، هنر و زبان خارجی در نوبت دوم کنکور سراسری حضور دارند که از این تعداد دو هزار ۴۸۱ نفر زن و یک هزار و ۲۳ نفر مرد هستند.

وی حفظ آرامش و سلامت داوطلبین آزمون تاکید کرد و افزود: تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا داوطلبین و خانواده‌های آن‌ها با آرامش و امنیت خاطر بتوانند در این رویداد علمی سرنوشت‌ساز سربلند باشند.

سید رحیم رضوی در خصوص تعداد شرکت کننده داوطلبان در کنکور سال۱۴۰۲ گفت: آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۲۶۸نفر خانم و ۳۴۵ نفر آقا جمعا ۱۶۱۳نفر در صبح پنج‌شنبه ۱۵تیرماه و داوطلب و زبان های خارجی ۲۲۶نفر خانم و ۶۳نفر آقا جمعا ۲۸۹ نفر داوطلب عصر پنج‌شنبه ۱۵تیر ماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کنکور گروه آموزشی علوم ریاضی و فنی با ۲۳۰نفر خانم و ۵۰۰ نفر آقا جمعا ۷۳۰نفر داوطلب و علوم انسانی ۵۲۹نفر خانم و۸۲نفر آقا جمعا ۶۱۱نفر داوطلب در صبح چهارشنبه ۱۴ تیر ماه برگزار می شود.

گفتنی است عصر چهارشنبه ۱۴تیر ماه گروه هنر با ۲۲۸نفر و۳۳نفر جمعا۲۶۱نفر برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.