×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
۱۰ پروژه محرومیت‌زدایی در ارزوئیه در دست اجرا داریم/ طرح جهاد همبستگی ملی توسط بسیج سازندگی در حال اجرا است

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ عنوان کرد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی سپاه در مناطق محروم کشور در گام دوم انقلاب شتاب گرفته است و در حال حاضر۱۰ پروژه محرومیت‌زدایی در ارزوئیه در دست اجرا داریم.

به گزارش سیرجان خبر؛ سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ در خصوص پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه شهرستان ارزوئیه اظهار داشت: سپاه پاسداران با دفاع از انقلاب اسلامی به دنبال محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم کشور است.

وی با اشاره بر اینکه وظیفه مهم دفاع هم‌جانبه از انقلاب اسلامی، اولویت اساسی است بیان کرد: از مجموع پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه شهرستان ارزوئیه، ساخت ۱۷ منزل مسکونی مددجویی کمیته امداد، ساخت ۵ منزل مسکونی بهزیستی مربوط به بسیج سازندگی است که توسط ناحیه مقاومت سپاه شهرستان در حال اجراست و طرح جهزیه از دیگر مواردی است که در سال گذشته توسط ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه عملیاتی شده است.

۱۰ پروژه محرومیت‌زدایی در دست اجرا داریم

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ بیان کرد: محرومیت‌زدایی در مناطق محروم شهرستان ارزوئیه موجب رضایت و امیدواری مردم شده است و این پروژه‌ها با روحیه جهادی و عاشورایی جهادگران، مردم و مدیران اجرایی شهرستان در مناطق محروم، اجرایی شده است و ۱۰ پروژه محرومیت زدایی دیگر توسط ناحیه مقاومت سپاه در سطح شهرستان ارزوئیه در دست اجرا داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه با اشاره به مشارکت‌های مردمی و دولت در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان گفت: اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان ارزوئیه همچنان با شتاب ادامه خواهد داشت که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم توسعه پروژه‌های محرومیت‌زدایی را به وضعیت مطلوب برسانیم.

طرح جهاد همبستگی ملی توسط بسیج سازندگی در حال اجرا است

دکتر رضا اسماعیلی کاخ بیان کرد: به دنبال وقوع سیل در کشور و خسارت های شدید در منطقه ی حمیدیه خوزستان، طرح جهاد همبستگی ملی توسط بسیج سازندگی کشور در حال اجرا است، این طرح در راستای ساخت، تعمیر و بازسازی منازل آسیب‌دیده است.

وی با بیان اینکه حضور ما در مناطق محروم سیل زده و آسیب دیده در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه “مسئله سیل زده ها را مبادا به فراموشی بسپارید.” می باشد، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی استان کرمان از سرتاسر استان با سازمان‌دهی ویژه بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان پس از اعلام آمادگی به نقاط مورد هدف اعزام شدند و اکنون در راستای اهداف طرح جهاد همبستگی ملی سپاه شهرستان ارزوئیه قدم برداشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه بیان کرد: تکمیل تعداد زیادی منزل مسکونی توسط بسیجیان و پاسداران انجام گرفته است و پروژه ساخت مسکن منزل مسکونی توسط سپاه ثارالله استان کرمان_ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه در منطقه حمیدیه تا تکمیل مسکن ها ادامه دارد و تا کنون تکمیل یک واحد مسکن توسط بسیجیان و سپاهیان شهرستان ارزوئیه در منطقه حمیدیه را شاهد بوده ایم.

انتهای پیام/ فاطمه تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.