×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
به دنبال رفع مشکلات جامعه عشایری شهرستان هستیم

به گزارش”سیرجان خبر”کارگروه امور عشایری شهرستان با حضور مدیرکل امور عشایری استان و جمعی از مسئولین شهرستان سیرجان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه بهاالدینی سرپرست فرمانداری جامعه عشایری را یک جامعه مولد و پر تلاش خواند و گفت: قشر زحمتکش عشایر همواره در تمامی مقاطع حساس تاریخ پا به پای نظام جمهوری اسلامی قدم برداشته و تقدیم شهدای بسیاری از این قشر خود گواه این مدعاست.

وی افزود: با تمام توان در جهت رفع مسائل و مشکلات جامعه عشایری تلاش خواهیم کرد تا این قشر موثر و مهم جامعه بتوانند نقش موثری در خودکفایی و توسعه میهن عزیزمان داشته باشند.

مدیرکل امور عشایری استان نیز در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: بی توجهی به جامعه عشایری باعث بروز برخی آسیب ها می شود این قشر تاثیرگذار جامعه با حضور در مناطق مرزی امنیت آن را تامین می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در مناطق عشایرنشین کشور تحرک خوبی اتفاق افتاده و زیر ساخت های دولت الکترونیک باید در بخش های عشایری لحاظ شود تا این قشر زحمتکش بتوانند از امکانات مورد نیاز بهرمند گردند.

گفتنی است در ادامه این مراسم مسئولان حوزه عشایری شهرستان گزارشی از فعالیت اداره خود را ارائه دادند و مدیران بانک ها در خصوص ارائه تسهیلات به عشایر و نحوه اختصاص این تسهیلات صحبت کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.