×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
۲۰۰کلاس برای اسکان نوروزی مسافران در شهرستان سیرجان آماده شده است

عباس عزت آبادی در گفتگو با خبرنگار «سیرجان خبر »اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و نیازسنجی و تجربه‌ای که از سال‌های گذشته داشتیم ۲۵ مدرسه که شامل ۲۰۰ کلاس درس می‌شود برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز و مهیا شده است.

 

وی افزود: ستاد اسکان فرهنگیان ویژه مسافران نوروزی از روز ۲۶ اسفندماه کار خود را آغاز کرده است و جلسه توجیهی برای کادر اجرایی این ستاد برگزار شده است و خوشبختانه هیچ‌گونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد و با تمام تجهیزات و نیرو در خدمت مسافران نوروزی خواهیم بود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان، گفت: با پیش‌بینی انجام شده به طورکلی توانایی اسکان هر شب حدود ۳۵۰۰ نفر مسافر را خواهیم داشت و در شرایط اضطراری تعداد اسکان تا ۷۰۰۰قابل افزایش می باشد.

 

عزت آبادی با بیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان فقط ویژه اقشار فرهنگی نیست و دیگر مسافران نوروزی می‌توانند تا پایان روز ۱۲ فروردین از خدمات آموزش و پرورش استفاده کنند، گفت: همه کلاس‌های درس مدارس برای پذیرایی از مسافران نورزی مفروش و به لوازم ضروری مانند پتو، فرش، یخچال، تلویزیون و… مجهز شده است.

 

وی گفت: علاوه بر ۲۰۰کلاس درس ۱۷سویت در خانه معلم آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

عباس عزت آبادی گفت: مسافران نوروزی برای استفاده از مراکز اقامتی می توانند با ورود به سامانه متمرکز اسکان به آدرس Eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام و یا به صورت حضوری به ستاد اسکان شهرستان سیرجان در بلوار سردار جنگل مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.