×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024
آغاز طرح ترافیکی زمستانه پلیس راه در گردنه خانه سرخ سیرجان/تصاویر

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” طرح زمستانه پلیس راه استان کرمان با همکاری رده های خدماتی و امدادی از پنجشنبه آغاز شد و تا پایان اسفند سال جاری ادامه دارد.

این طرح  به صورت نمادین و با حضور جمعی از مسئولان در گردنه خانه سرخ واقع در محور بردسیر به سیرجان آغاز شد.


تیم های عمل کننده امدادی، اورژانس، اداره راه و شهرسازی و سایر نهادهای ذیربط با اجرای مانور، میزان آمادگی و توانایی خود را در امدادرسانی جاده ای، کنترل محورها و ارائه خدمات به مردم به نمایش گذاشتند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این رزمایش همزمان با سراسر کشور اغازشده است گفت : این رزمایش تا بیستم اسفند در مناطق مختلف استان ادامه دارد.


سردار ناظری همچنین با اشاره به وجود ۱۶ گردنه برفگیر در استان افزود : این رزمایش با هدف پیشگیری از تصادفات و حوادث جاده ای و کنترل رفتار رانندگان و امداد رسانی به حادثه دیدگان جاده ای برگزارمی شود .


فرمانده انتظامی استان افزود: در این رزمایش دستگاههای مختلفی همچون جمعیت هلال احمر استان ،راهداری وحمل ونقل جادهای ، پلیس راه، صدا وسیما ،اورژانس، اتش نشانی امداد خود رو همکاری دارند.


ناظری تصریح کرد: سال گذشته در استان بیش از هزار و۱۲۰ نفر در اثر حوادث رانندگی جان باخته اند که ۸۰ در صد این تعداد مربوط به محورهای مواصلاتی استان بوده است.


وی با اشاره به نزدیک شدن به فصل بارشها در استان از رانندگان خواست قبل از سفروسایل نقلیه خود را از نظر فنی کنترل کنند علاوه بر زنجیر چرخ سوخت کافی و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.