×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
آقای روحانی آیا وقت آن نرسیده که عکس العملی در قبال کشتار شیعیان نشان دهید؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان در پی اعدام روحانی شیعه شیخ نمر بیانیه ای در محکومیت این جنایت آل سعود صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است…

(ومن المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه…)

 “رهبر انقلاب: بیداری سرکوب شدنی نیست.”  

امروز بار دیگر خوی پلید آل سعود و وهابیت بر مسلمانان جهان آشکار شد امروز عربستان با اعدام رهبر شیعیانش و چندی دیگر ازشیعیان نقاب نفاق و تزویر را از چهره برداشت بعد از دلارهای نفتی و کمک دولت سعودی عربستان به داعش برای کشتار شیعیان عراق ، بعد از حمله نظامی یمن و به خاک و خون کشیدن شیعیان این کشور، پس از دست داشتن در مرگ دسته جمعی حاجیان منا و اخیرا کمک به کشتار فجیع شیعیان نیجریه، اینبار دولت دست نشانده آل سعود لازم دید با اعدام رهبر شیعیان این کشور،روحانی مجاهد آیت الله شیخ نمر، آتش خشم مسلمانان و بویژه شیعیان را برانگیزد.

اعدام با شمشیر و به صلیب کشیده شدن در انظار عمومی، حد ساختگی که در هیچ جای دنیا چنین حدی به این موهن بودن وجود ندارد و این حکم نقض آشکار حقوق بشر است.طبق میثاق بین المللی ۱۹۴۸حقوق بشر بر آزادی داشتن هر نوع عقیده دینی و مذهبی و تغییرمذهب تاکیدشده است و هیچ گونه حق اجبار در تغییر مذهب وجود ندارد اما برای چندمین بار این عهدنامه جهانی نادیده گرفته می شود و زورگویان آن را نقض می کنند و جامعه جهانی در مقابل آن سکوت میکند کجایند مسئولین سازمان ملل که ندای حقوق بشرآنان گوش ها را کر میکند؟ کجایند مسئولان شورای امنیت تا علیه این اقدامات و نقض حقوق بشر قطعنامه صادر کنند؟؟

غیر از این است که دلار نفتی چشم و گوششان را بسته و به آن ها اجازه عکس العمل در برابر این جنایات نمی دهد؟همه ی این موارد شرایطی را ایجاد میکند تا خودمان دست به کار شویم و مبارزه را آغاز کنیم و آنان را سر جای خود بنشانیم. یک مبارزه در سایه ولایت فقیه و جمهوری اسلامی و اما سخنی کوتاه و درد دلی با رئیس جمهور محترم دکتر روحانی ” آقای روحانی! آیا وقت آن نرسیده که عکس العملی در قبال کشتار شیعیان بی گناه نشان دهید؟

آیا ایران به عنوان قدرتمندترین کشور منطقه و یکی از شیعه نشین ترین کشورهای دنیا حق اعتراض در مقابل این کشتار وحشینانه را در خود نمی بیند؟ آیا درست است که فقط امنیت و آرامش را برای خود بخواهیم؟ هر روز ملت بزرگ ایران را تحقیر میکنند.از عربستان و بحرین و قطر و امارات، تا کشور هشتصد هزار نفری جیبوتی به ایران توهین کرده و جمهوری اسلامی را به سخره می گیرند و شما لبخند می زنید مقابل پادشاه پست عرب زانو می زنید برای گرفتن پاسپورت!!

به نظر نمی رسد مسبب این گستاخی ها و تحقیرها دیپلماسی لبخند دولت تان است؟ دیگر چه اتفاقی باید رخ دهد تا شما و دیپلمات هایتان دست به کارشوید و سیاست لبخند را کنار بگذارید و اقدامی متناسب با این حوادث و تنبیه آل سعود انجام دهید؟؟ با همه اینها، شکی در این نیست که آل سعود با اقداماتی این چنین خود را به ورطه سقوط نزدیکتر میکند و پیام قرآنی فروریختن بنای ظلم ، محقق خواهد شد.

جامعه اسلامی دانشجویان ضمن محکوم کردن اعدام این روحانی بزرگ شیعه از دولت و مسئولین جمهوری اسلامی می خواهد اقدامی در شان کشورمان و متناسب با این جنایات کثیف آل سعود از خود نشان دهند.

 والسلام علی من اتبع الهدی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.