×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
آل سعود و داعش تحت رهبری رئیس جمهور تاجر آمریکا است/ حضور جوانان در پیاده روی اربعین نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه بلورد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع بلورد برگزار شد، اظهار داشت: حضور انبوه جوانان و نوجوان در مسیر پیاده روی مثال زدنی بود این نشان از این است نقشه های دشمن در رابطه با جوانان نقش بر آب است و سال به سال عشق به امام حسین(ع) بیشتر در مردم موج می زند.
افضلی پور در ادامه افزود:امروز ایران و متحدان ایران در وضعیت عالی و دشمنان ایران در وضعیت وخیم به سر می برند و از سال ۱۳۵۷ تاکنون دشمن دست از توطئه های خود برنداشته است که ۷ سال داعش را برای نابودی ایران در منطقه وارد کرد و می بینیم اکنون داعش رو به نابودی است و وقتی از داعش ناامید شدند به وسیله مسعود بارزانی خواستند اقلیم کردستان مستقل شود که بتوانند اسرائیل را در منطقه مستقر و ایران را نابود کنند که باز هم شکست خوردند و بارزانی با ۷۰ رأی پارلمان برکنار شد.

وی در خصوص تحولات یمن و کشتار مردم این کشور اظهار داشت:عربستان در یمن سال هاست توطئه می کند و نتوانست یک وجب از خاک یمن را تصرف کند و در هفته گذشته موشک های بالستیک یمن به فرودگاه ریاض برخورد کردکه به معنای شکست دشمنان بود و دشمن در توطئه بعدی خود از نخست وزیر لبنان که اصالت عربستانی دارد خواست در عربستان استعفا دهد.

خطیب جمعه بلورد اذعان داشت:نخست وزیر لبنان استعفا داد که لبنان به هم بریزد و قدرت لبنان کم شود اما سید حسن نصرالله از این موقعیت استفاده می کند و لبنان قوی تر از گذشته خواهد بود.
افضلی پور خاطر نشان کرد:چرا ایران روز به روز قوی تر و آل سعود منفور می شود، زیرا ایران تحت رهبری شجاع و مقتدر اداره می شود و آل سعود و داعش تحت رهبری رئیس جمهور تاجر آمریکا است.

وی در پایان گفت:شهادت ۸ تن مرزبانان شجاع ایران در مرز ارومیه نشان از این بود که امنیت کشور برای این عزیزان بر جانشان برتری دارد و امنیت به سادگی به دست نمی آید، برخی از مرزبانان در سرما و گرما زحمت می کشند که ما در آسایش باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.