×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
آمادگی فراکسیون اصناف مجلس در حمایت از تولید کالای ایرانی/عرضه تولیدات داخلی به اقصی نقاط دنیا با تبیین منشور سال رهبری

به گزارش“سیرجان خبر”شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با اشاره به تبیین شعار سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: اقدامات مناسبی با توجه به نامگذاری های سال های گذشته انجام شده بود.

وی با اشاره به اقدام بسیار به موقع مجلس شورای اسلامی در زمینه حمایت از تولید ملی و صادرات تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در این رابطه ۱۵۰۰ میلیارد برای جوایز صادراتی پیش بینی کرده است.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب فوق ابراز کرد:این مسئله به این معنا است که تولید کالای ایرانی و عرضه آن به اقصی نقاط دنیا با توجه به تبیین منشور سال توسط مقام معظم رهبری نسبت به سال های گذشته نمره بهتری را دریافت کند.

حسن پور ادامه داد: برهمین اساس با آمادگی بیشتری به استقبال سال جاری به حول و قوه الهی خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در بودجه سال ۱۳۹۷ پیش بینی حمایت از تولید ملی و صادر کنندگان را داشته است، عنوان کرد: منظور از جوایز صادراتی، رونق تولید و اشتغال،رونق کالای ایرانی یعنی برند شدن کالاهای ایرانی نه تنها برای کشور بلکه برای کشورهای هدف مخصوصا کشورهای منطقه با توجه به آمادگی از گذشته بوده می باشد.

حسن پور افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت مردم از کار و کارآفرینی در کشور، یقین داریم امسال سالی پر از خیر، برکت و همراه با موفقیت در جهت حمایت از تولیدات داخلی برای همه ملت ایران خواهد بود .

رئیس فراکسیون اصناف مجلس  در پایان خاطر نشان کرد: این فراکسیون آمادگی برای ورود به حمایت از تولید کالای ایرانی را دارد و در خصوص مبارزه با کالاهای خارجی و مبارزه بی امان در جهت فروش کالاهای ایرانی و تولید کالای ایرانی تلاش جدی مسئولین را می طلبد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.