×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
آهنگ غیرمجاز و شب نامه ممنوع است/ حضور خبرنگاران روز رای گیری در فرمانداری

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” اولین نشست فرماندار سیرجان با روسای ستادهای تبلیغاتی کاندیدا نمایندگی مجلس در سیرجان با حضور رئیس اداره اطلاعات و جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان برگزار شد.

فرماندار سیرجان در این نشست گفت: تمام تمهیدات و مقدمات لازم را برای برگزاری انتخابات تدارک دیده ایم محل شعب اخذ رای تعیین شده است و ملاک و معیار ما سلامت و شفافیت انتخابات است.مردم در سال همدلی و هم زبانی ملت و دولت تعیین کننده سرنوشت خود هستند و امیدواریم که این انتخابات منشا خیرات و برکات داخلی و خارجی برای ایران عزیز باشد.

وی گفت : در سیرجان ، تمام تلاش ما برای بر این است که قانون تمام و کمال در بحث انتخابات اجرا شود و ما در تمام بخش ها ، شهر ها و دهستان ها افرادی را برای برخورد با تخلفات انتخاباتی در نظر گرفته ایم و همچنین کمیته برخورد با تخلفات فضای مجازی را تشکیل داده ایم که در صورت مشاهده تخلف انتخاباتی با آنها به شدت برخورد خواهند کرد .

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دستور العمل ها و تخلفات تبلیغاتی را برای رییس های  ستاد تبلیغاتی نامزدها تشریح کرد و گفت : قبل از تشکیل ستاد انتخاباتی نامزدها لازم است محل ستاد ، نام مسئول آن و شماره تماس آن به فرمانداری اعلام گردد. همچنین تمهیداتی اندیشیده شده است که خبرنگاران و اعضای ستاد تبلیغاتی نامزدها در روز اخذ رای در محل فرمانداری حضور یابند و مراحل رای گیری را رویت کنند.

بهاالدینی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران ساز و کار برگزاری انتخابات به گونه ای است که امکان تقلب در پای صندوق های رای را صفر می کند بازرسین و هیات های نظارت و نمایندگان کاندیدا همگی حضور دارند .

رییس اداره اطلاعات نیز گفت : امسال حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را خواهیم داشت و باید سعی کنیم رقابت داخلی کشور ۲ قطبی نشود و اگر اختلافی هم بین احزاب هست به دست فراموشی سپرده شود چرا که با این اعمال دشمن احساس خوشحالی می کند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی نیز در بخش پایانی این جلسه عنوان کرد : در تعیین محل های ستاد انتخابات سعی بر آن شده است ، که محل در محدوده امن قرار داشته باشد و بار ترافیکی نداشته باشد .

سرهنگ ادبی افزود:پخش آهنگ های غیر مجاز ونصب پوستر های تبلیغاتی در فضاهای ممنوع خودداری و از خودروهای دولتی برای تبلیغ استفاده نکنید و از انتشار شب نامه های تخریبی و تشویش اذهان عمومی خودداری نمایید.

سرهنگ ادبی گفت:در صورت مشاهده تخلفات تبلیغاتی در فضای مجازی آن ها را به پلیس فتا اطلاع دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.