×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
آینده روشن و درخشان و پرقدرت متعلق به اسلام و انقلاب اسلامی است/ راهپیمایی امسال ملت ایران مهم‌ترین راهپیمایی در طول ۴۰ سال گذشته خواهد بود

به گزارش”سیرجان خبر” امام‌جمعه سیرجان در خطبه های نمازجمعه این هفته با اعلام این مطلب افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال از حضور در تمامی راهپیمایی‌های گذشته و دیگر عرصه‌های مردمی انقلاب اهمیت بیشتری دارد زیرا دشمنان نظام اسلامی شکست خوردند و پیروزی نهایی بر آمریکا قطعی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی با تشریح روند مقاومت و شکست آمریکا در همبستگی جبهه مقاومت پس ازشهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت : آینده روشن و درخشان و پرقدرت متعلق به اسلام و انقلاب اسلامی است و ان شاء الله به‌زودی بشریت شاهد اضمحلال رژیم‌های سلطنتی و خودکامه خواهد بود.

وی افزود: راهپیمایی امسال ملت ایران مهم‌ترین راهپیمایی در طول ۴۰ سال گذشته خواهد بود و از ویژگی‌های خاصی برخوردار است زیرا آمریکا و غرب از اقتدار نظام اسلامی شکست خورده وجهان به این حقیقت پی برده است.

خطیب جمعه سیرجان گفت : ملت ما با بصیرت کامل دشمن را شناختند و باعشق و علاقه کامل علی رغم مشکلات، نظام و انقلاب اسلامی را پیش بردند و امروز هم عملکرد انقلاب در استقلال و آزادی و خودکفایی برای مردم روشن و اشکار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: دشمنان در تبلیغات خود خدمات ارائه شده به مردم اعم از راه های ارتباطی ، آب و برق و گاز، فرودگاه و راه آهن، آبادانی روستاها و شهرها کمرنگ جلوه می دهند و در صدد یاس و ناامیدی مردم است اما باید به واقعیت ها رسید و ببینیم خدمات بی شمار برای مردم آشکار است و مردم هم قدردان انقلاب هستند.

امام جمعه سیرجان به اهمیت حضور مردم در انتخابات آینده هم اشاره کرد و گفت: مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار است و پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری ها و مظهر اراده ملی است که باید در انتخاب دقت کامل کرد.

وی افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب راه را برای انتخاب اصلح و اهمیت مجلس قدرتمند نشان داد و ایشان خصوصیات نماینده مورد اعتماد را بیان فرمودند و باید به این اصل مهم توجه کرد که حضور در انتخابات دشمن را شکست می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به کاندیداها هم توصیه کرد قانون را رعایت کنند و در هزینه ها ی تبلیغاتی مواظب باشند و بدانند معضل خرید و فروش رای، غیر قانونی و حرام است و در شان یک مجلس در نظام اسلامی نیست که نماینده منتخب آلوده به این موارد شود.

وی در خطبه اول با تسلیت وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران شهداء به مناسبت ۱۹ بهمن روز بیعت همافران با رهبر انقلاب اشاره کرد و بر راهپیمایی پرشور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت : دقت کنیم در ازمون حضور از قافله انقلاب نمانیم که شرمنده شهداء نشویم.

امام جمعه سیرجان از حضور مردم شهرستان هم در مراسم شهداء به ویژه گرامیداشت سردار حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد و ازآنان خواست در مراسم باشکوه اربعین این سردار که عصر روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در حسینیه امام خمینی این شهر برگزار می شود حضوری گسترده داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.