×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
اجرای طرح اطعام در ماه مبارک رمضان در سیرجان

مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” از اجرای طرح اطعام در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: خیران تاکنون بیش از ۲ میلیارد ریال برای اجرای این طرح کمک کردند که تا پایان ماه رمضان ۸ هزار نفر در طرح اطعام قرار می گیرند.

محمد یزدان‌خواه گفت: با پرداخت بیش از ۳۰ میلیارد ریال وام خود اشتغالی به ۲۳۷ خانوار زیر پوشش کمیته امداد سیرجان، این تعداد خانوار از پوشش این نهاد خارج شده و به خودکفایی رسیدند.
وی از پرداخت ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال وام کارگشایی به ۱۲۰ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد سیرجان خبر داد و افزود: این وام که به صورت قرض‌الحسنه است از محل اعتبارات این نهاد تامین شده است و طی دو ماه گذشته در سال جاری پرداخت شده است.
یزدان خواه تصریح کرد: در ماه رمضان ۱۵۰ سبد کالا به ارزش هر سبد یک میلیون ریال به افراد تحت پوشش این نهاد داده شد و در اجرای طرح مفتاح که با هدف بررسی مشکلات خانواده‌های تحت پوشش انجام می‌شود از ۱۳۰ خانوار بازدید و در رفع مشکلات آنان اقدام شد.
مدیر کمیته امداد سیرجان بیان کرد: پنج واحد مسکونی به اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات جاری برای پنج خانوار بدون مسکن تحت حمایت خریداری تحویل آنان شد.
یزدان‌خواه ادامه داد: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز برای ساخت سرویس‌های بهداشتی ۷۰ خانوار هزینه شد و در تعمیر و بازسازی ۱۰۸ مورد مسکن مددجویی ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال نیز از اعتبارات کمیته امداد این شهرستان هزینه شد.
وی افزود:با کمک خیران و اعتبارات این نهاد حمایتی ۴۰۷ نفر نوعروس از خانواده‌های تحت پوشش جهیزیه به مبلغ ۸ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال اهدا شد.

مصاحبه:امین رضا سالاری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.