×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
احتمال اعتراف اوباما به بی نتیجه بودن تحریم ها علیه ایران در آینده

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،شبکه خبری فاکس نیوز منتصب به جمهوری‌خواهان آمریکا که از منتقدان سرسخت سیاست‌های  بارک اوباما در دوران هشت ساله ریاست جمهوری او بوده و هستند مصاحبه ای از زبان اوباما منتشر کرده است که در آن  بزرگترین اشتباه زمان ریاست جمهوری خود را حمله نظامی به لبیبی دانسته بود و خود را دلیل گرفتاری های این کشور در گردابی از هرج و مرج دانسته.
حسن هانی زاده در خصوص اعتراف بارک اوباما به اشتباهات خود در جنگ لیبی،با اشاره به شرایط و درگیری هایی که در این کشور وجود دارد، اظهار کرد:  آمریکا وناتو استفاده از شیوه های تهاجمی، قذافی را از قدرت کنار گذاشتند و با توجه به اینکه گزینه مناسبی برای جانشینی محمد قذافی وجود ندارد، به نوعی خلاء سیاسی و امنیتی  در لیبی به وجود آمده است.
این کارشناس مسائل سیاسی اذعان داشت: بر همین اساس اظهارات بارک اوباما  نشان می دهد که  آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا هیچ گونه طرح و برنامه ای نداشته اند و به صورت احساسی با مسائل برخورد می کنند.
وی عنوان کرد: به نظر می رسد دولت آمریکا در طول سال های گذشته اشتباهات زیادی در خصوص ایران و سایر کشورها مرتکب شده است؛ از جمله آنها در سوریه می بینیم که هیچ برنامه ای برای آینده این کشور ندارد.
هانی زاده ابراز کرد: اعتراف اوباما در خصوص اشتباهات زیاد در لیبی نشان می دهد احتمال دارد که در آینده به اشتباه خود در خصوص اعمال تحریم ها نیز اعتراف کند.
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: بی نتیجه بودن تحریم هایی که در یک دهه گذشته از سوی آمریکا بر ایران اعمال شده است، ثابت شده و ممکن است از سوی آمریکا به این اشتباه نیز اعتراف شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.