×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
احیای کارخانه روغن در سیرجان
الهه پورآباده

به گزارش سیرجان خبر؛  کارخانه تولید روغن نباتی با نام فریکو نزدیک به سه دهه در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان فعالیت دارد اما در سال گذشته به دلیل کمبود منابع مالی و مشکلات اقتصادی بیش از هشت ماه تعطیل شد که بارها اعتراض و تجمع کارگران کارخانه را به دنبال داشت و فعال شدن دوباره این کارخانه به اشتغال ۳۰۰ نفر و جلوگیری از بیکاری این افراد کمک کرده است.

مدیرعامل این کارخانه توضیح داد: با مشارکت و سرمایه‌گذاری مردمی به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان خطوط تولید این کارخانه بهینه‌سازی و راه‌اندازی شد.

سید جمشید میرسلیمی با اشاره به اینکه این کارخانه ماهانه سه هزار تن روغن تولیدی را به سراسر کشور ارسال می‌کند، تاکید کرد: در سال رشد تولید و مهار تورم راه‌اندازی خطوط تولید اولویت اصلی کار ما قرار گرفت تا بتوانیم اشتغال بیشتر و تولید بالاتری داشته باشیم.

محمد ضیغمی مدیر داخلی این کارخانه نیز گفت: سال گذشته این کارخانه به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد اما با تامین منابع مالی و جذب سرمایه موفق شدیم کارخانه را به چرخه تولید برسانیم که در نتیجه این اتفاق بیش‌ از ۳۰۰ کارگر مشغول به کار شدند که ۸۰ نفر از این کارگران مددجویان بهزیستی هستند.

کارگران شاغل، کارگران مددجوی بهزیستی و رانندگان خودروهای سنگین مشغول در این کارخانه تولید روغن نیز اشتغال‌شان را در این واحد صنعتی نویدبخش برشمردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.