×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
اخلاص و کسب علم از شاخصه های طلاب علوم دینی است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت الاسلام رضا اسکندری روز یکشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید طلاب علوم دینی سیرجان افزود:اخلاص و کسب علم از شاخصه های طلاب علوم دینی است چرا که با علم می توان الگو بود و با اخلاص هم به قرب خدا رسید و در مسیر خداوند به مردم خدمت کرد.
وی نظم و انضباط را از دیگر خصوصیات طلاب عنوان کرد و گفت: شما که در علم و تقوا و دفاع از ارزشها باید الگوی مردم باشید این نظم وانضباط شما را به اهداف می رساند و اعتماد مردم به شما بیشتر می شود.
اسکندری آسیب شناسی معضلات جامعه را روحیه کاری طلاب و روحانیون دانست و گفت: اگر بخواهیم خوب عمل کنیم باید همانند یک پزشک اول درد را شناخت و سپس برای درمان اقدام شود در غیر اینصورت موفق نیستیم.
امام جمعه سیرجان هم در این مراسم حوزه های علمیه را مرکز پرورش و تربیت جوانانی عنوان کرد که باید همانند ائمه اطهار وحضرت امام حسین (ع) مدافع اسلام و ارزشهای اسلامی باشند.
حسینی افزود : با تکمیل ۲ ساختمان حوزه علمیه که از مشکلات اساسی مراکز حوزه علمیه این شهرستان بود مکانهای مناسبی را در اختیار طلاب می گذاریم و خوشحالیم که امروز بیش از ۲۰۰ نفر طلبه در سیرجان سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند و درس اسلام و مکتب تشیع را می خوانند تا یاورانی برای حضرت مهدی (عج) باشند.
لازم بذکر است در این مراسم برنامه های فرهنگی متنوع همچون مولودی خوانی و تکریم روز خانوانده برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.