×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024
مجتمع جهان فولاد سیرجان، معین اقتصادی بلورد شد

به گزارش “سیرجان خبر” علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر یکشنبه در ادامه سفر یکروزه به شهرستان سیرجان، به اتفاق نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین، خانه بهداشت علی ابن ابی طالب(ع) (مرکز جامع سلامت بلورد) را در ۱۰۰ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان از محل دارایی های خیر مرحوم امامعلی عباسلو افتتاح نمود.
استاندار کرمان با اشاره به ایجاد زیرساخت های لازم برای مناطق روستایی از سوی دولت و ظرفیت ها گردشگری روستای چهارگنبد، افزود: طی مذاکره ای با هواپیمائی ماهان به عنوان مشاور منطقه گردشگری خبر، طرحی مشابه در منطقه چهارگنبد تعریف خواهد شد.

کلنگ زنی مجتمع های آبرسانی اسلام آباد و پل پروست
رزم حسینی در ادامه سفر خود به شهرستان سیرجان، مجتمع های آبرسانی اسلام آباد و پل پروست را با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و دویست هزار تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، استانی- ملی کلنگ زنی کرد که با بهره برداری از این پروژه که ۱۲ هزار متر لوله گذاری و دو حلقه چاه آب حفر می شود، ۸ روستا و همچنین ۱۵۰ خانوار را نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

 آغاز عملیات اجرایی پروژه تکمیل محور گوغر-چهارگنبد
همچنین با حضور استاندار کرمان عملیات اجرایی پروژه تکمیل محور گوغر-چهارگنبد با برآورد هزینه ۴۰ میلیارد ریال طی برنامه زمانبندی ۱۸ ماه آغاز شد که با تکمیل هشت کیلومتر از محور گوغر-چهارگنبد، جاده بافت به سیرجان ۳۵ کیلومتر کوتاه تر خواهد شد.
جهان فولاد هم به معین های اقتصادی استان پیوست
فرماندار سیرجان روز یکشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه ۷ (شهرستان های سیرجان و بردسیر) در بخش بلورد که با حضور استاندار، امام جمعه، نماینده مردم سیرجان در مجلس و جمعی از مدیران کل ادارات استان برگزار شد، گفت: شرکت جهان فولاد به عنوان بیست و سومین معین اقتصاد مقاومتی استان در بخش بلورد کار خود را از امروز با انعقاد تفاهم نامه ای آغاز می کند.

مکی آبادی به انتخاب این شهرستان به عنوان شهر جهانی گلیم اشاره و بیان کرد: همت استاندار کرمان و سایر مسئولان در این زمینه جای تقدیر دارد و این افتخار را به همه مردم خوب سیرجان و استان تبریک می گویم.
وی خاطرنشان کرد: قبل از انتخاب استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، در قالب مثلث توسعه اقتصادی، اقدامات اقتصادی بسیار خوبی در استان و شهرستان سیرجان انجام شد.
فرماندار سیرجان گفت: در راستای مثلث توسعه اقتصادی در شهرستان سیرجان، ۲۲ طرح با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اجرایی شد که این پروژه ها بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و ۱۵ اثر تاریخی در شهرستان سیرجان بدون استفاده از اعتبارات دولتی مورد مرمت قرار گرفته است.

وی در پایان یادآور شد: شرکت های معدنی و صنعتی سیرجان همانگونه که استاندار محترم هم بارها عنوان کرده اند باید به مسوولیت اجتماعی خود عمل کنند تا به توسعه پایدار برسیم نه اینکه فقط چاله ای را برای نسل های آینده به یادگار بگذارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.