×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
ادامه فعالیت ضدعفونی سازمان های زیرمجموعه معاونت خدمات شهری

به گزارش “سیرجان خبر” معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان گفت: طرح ضدعفونی خودروهای حامل دام زنده و گوشت در کشتارگاه صنعتی دام شهرداری سیرجان در تمامی مراحل انجام می شود.

فرهاد افصحی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که سرعت انتقال بسیار بالایی میان مردم دارد، سازمان های مجموعه حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری سیرجان، در تمامی سطوح روند ضدعفونی و گندزدایی حوزه های مربوطه را بر اساس پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت و طبق آخرین دستورالعمل ها، انجام می دهند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس یکی از مهمترین مراکزی که ارتباط مستقیم با سلامت و بهداشت عمومی شهروندان دارد، کشتارگاه صنعتی دام است که این مجموعه در تمامی سطوح و قسمت ها بیش از پیش در شرایط کامل و با رعایت پروتکل های بهداشتی، روزانه چندین مرحله ضدعفونی و شستشو می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان یادآور شد: بر اساس این طرح و در راستای پیشگیری و کنترل بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین لزوم اعمال اقدام های بهداشتی در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا، تمامی خودروهای مربوطه در کشتارگاه ضدعفونی و سپس با رعایت نکات بهداشتی مجوز ورود و خروج از این محیط را دریافت می کند؛ ضمن اینکه پرسنل مجموعه کشتارگاه با رعایت تمام اصول بهداشتی از جمله استفاده از روپوش، ماسک و دستکش، بهداشت فردی را رعایت می کنند.

فرهاد افصحی همچنین خاطرنشان کرد: سازمان های زیر مجموعه حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری سیرجان همچون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، سازمان مدیریت پسماند، سازمان سیما منظر و فضای سبز و سازمان آرامستان ها در تمامی حوزه ها و حیطه وظایف خود نسبت به ضدعفونی و گندزدایی اقدام می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.