×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
از برکات انقلاب اسلامی طی چهل سال احیای دین و حفظ ارزشها است/ نشریات و رسانه های محلی سیرجان ضمن پرهیز از تفرقه به وحدت و همدلی توجه کنند

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نماز با تبریک دهه فجر و چهلمین سال انقلاب گفت : از برکات انقلاب اسلامی طی چهل سال مقاومت ، استقلال ، آزادی ، امنیت ، احیای دین و حفظ ارزشها است. 
حجت الاسلام سیدمحمود حسینی با اعلام این مطلب افزود : استقبال مردم از حضرت امام در چنین روزی در سال ۵۷ سر آغاز پیروزی قطعی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن شد و طی چهل سال با همه دشمنی ها و توطئه ها و کارشکنی هایی که از سوی استکبار و همراهان و نوکرانش در مقابل انقلاب بود نه تنها شکست نخوردیم که به اقتدار و پیروزی رسیدیم. 
وی ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی را به خاطر حق بودنش عنوان کرد و گفت : بر اساس وعده خداوند در قرآن کریم حق می ماند و باطل نابود می شود لذا امروز ما یقین داریم با عنایت و نویدی که خداوند داده است پیروزیم و دشمنان شکست خورده و نابود شدنی هستند. 
حجت الاسلام حسینی از نشریات و رسانه های محلی شهرستان سیرجان هم خواست ضمن پرهیز از تفرقه و تشتت به وحدت و همدلی توجه کنند و خدمات نظام اسلامی را به مردم بیان کنند وبرای آمادگی و حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برنامه ریزی نمایند. 
امام جمعه سیرجان گفت : ضمن افتتاح طرح های عمرانی ، فرهنگی و آموزشی در این شهرستان به مناسبت دهه فجر نمایشگاه دستاوردهای انقلاب هم در سیرجان فردا گشایش خواهد یافت و از مردم دعوت می کنیم ضمن حضور که شاخصه در همه برنامه ها که قدرت نظام همین حضورهای مردمی است از نمایشگاه هم بازدید کنند. 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.