×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
استفاده از نیروهای بومی توسعه و رونق تولید را در پی خواهد داشت/ سیرجان معادن غنی و زمینه های اشتغال فراوانی دارد

به گزارش “سیرجان خبر” جلسه شورای مدیران شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با حضور مدیرعامل، امام جمعه، فرماندار، دادستان ، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین ارشد شهرستان و معاونین و مدیران شرکت برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در مجموعه گل گهر گفت: بحمداله فعالیت های قابل توجهی در منطقه صورت گرفته و امیدوار هستیم با همت و تلاشی که صورت میگیرد شاهد موفقیت بیش از پیش سربازان عرصه جهاد اقتصادی در منطقه گل گهر باشیم
حجت الاسلام و المسلمین حسینی همچنین با تقدیر از مشارکت های خوب گل گهر در عرصه فرهنگی از اقدامات انجام شده در این حوزه تشکر کرد

در ادامه این نشست فرماندار سیرجان ضمن تقدیر از مدیرعامل، مدیران و کارکنان گل گهر به خاطر کسب دستاوردهای متعدد در حوزه صنعت و معدن و توجه ویژه به مسوولیت های اجتماعی گفت: شما در منطقه گل گهر مدافعان تولید و سربازان خط مقدم تولید هستید و باید به این نکته توجه کنید که استفاده از نیروهای بومی با حداکثر ظرفیت می تواند این خط مقدم را قویتر کرده و به توسعه و رونق تولید و افزایش خود باوری در جوانان سیرجانی کمک کند.

دکتر منصور مکی آبادی افزود: شجاعت مدیریتی مدیرعامل گل گهر در تصمیمات قاطعی که می گیرد، مشهود است و در روند شکل گیری مسیر توسعه خود را نمایان می کند.

معاون استاندار تصریح کرد: سیرجان معادن غنی و زمینه های اشتغال فراوانی دارد و انتظار می رود جوانان این شهر با معضل بیکاری روبه رو نباشند.

دکتر مکی آبادی در این نشست تاکید کرد: استفاده از نیروهای جوان در شرکت ها به پویایی و رشد آن مجموعه کمک می کند و بایستی از نیرو های جوان و تازه نفس و با اندیشه پویا بیشتر در مشاغل استفاده کرد.

مدیر عامل شرکت گل گهر نیز در این جلسه گفت: بحث بیکاری در سیرجان مشکل حادی نیست چنانکه بخش عمده ای از مدیران این مجموعه از نیروهای بومی سیرجان بوده اند و وظیفه ماست که در حد توان جوانان سیرجانی را در این مجموعه به کار گیریم.

مهندس ناصر تقی زاده افزود: به کار گیری ۱۰ هزار نفر نیروی بومی بطور مستقیم در گل گهر و شرکت های تابعه گواه این مدعاست.

وی ادامه داد: اکثر استخدام های این مجموعه با اولویت بومی انجام می شود اما توجه به نخبگان کشور و به کارگیری آن ها نیز نباید فراموش شود.

وی تاکید کرد: ما در تمامی عرصه ها فعال و حاضر بوده ایم؛ از مسائل فرهنگی تا اقتصادی، عمرانی و… که نمونه های آن اقداماتی است که گل گهر در احیای سینما، ساخت بیمارستان، پروژه فاضلاب شهری انجام یا در دست اقدام دارد و معتقدیم همگی با هم برادر هستیم و تا کنون نگاه قومیتی در مجموعه نداشتیم.

مهندس تقی زاده تصریح کرد: معتقدیم در کنار بهره جویی از تجربیات پیشکسوتان عرصه معدن و صنعت، از توان و ایده های ناب جوانان نیز بایستی به نحو احسن در مجموعه استفاده کرد و این دو با هم رمز موفقیت ماست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.