×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
اعزام کمک های شهرستان سیرجان به سیل زدگان خوزستان

به گزارش”سیرجان خبر” ستاد مدیریت بحران شهرستان به همین منظور تشکیل جلسه داد و پیرو مصوبات ستاد مدیریت بحران استان کرمان تدابیری در خصوص کمک به سیل زدگان استان خوزستان اندیشیده شد.

محسن آرش معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری در این خصوص گفت: در جلسه فوق که با حضور امام جمعه و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار شد امداد رسانی به سیل زدگان استان خوزستان در دستور کار قرار گرفت و مقرر گردید طبق تقسیم کاری که در استان صورت گرفته است موکب سیرجان در محلی که ستاد بحران تعیین می کند در استان خوزستان مستقر شده و با ۱۵۰ نیروی فعال روزانه ۵ هزار پرس غذا و ۳ هزار قرص نان در هر وعده تهیه کرده و در اختیار مردم آسیب دیده قرار دهد. وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد هر کدام از شهرداری های سیرجان به تناسب توانایی مالی خود و با تصویب شورای شهر خود مبالغی را جهت کمک به سیل زدگان اختصاص دهند،در این راستا مقرر گردید شهرداری سیرجان ۵۰ میلیون تومان، شهرداری نجف شهر ۲۰ میلیون تومان و شهرداری های شهرهای اقماری دیگر هر کدام ۱۵ میلیون تومان به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) که به منظور کمک به سیل زدگان خوزستان افتتاح شده است واریز نمایند و اقلام مصرفی مورد نیاز برای تهیه غذاهای گرم در اختیار موکب قرار گیرد.

آرش تصریح کرد: علاوه بر آن یک سری ماشین آلات استان خوزستان مورد نیاز بود که از طریق رایزنی با راهداری و شرکت های صنعتی و معدنی سطح شهرستان سیرجان جهت تامین آنها هماهنگی لازم صورت گرفت. همچنین دانشگاه علوم پزشکی سیرجان یک دستگاه آمبولانس به همراه کادر پزشکی به مناطق سیل زده اعزام خواهد کرد. اقدام دیگری که در این راستا انجام خواهد شد استقرار کمک های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهرستان است که این کمک ها شامل پتو، پک بهداشتی، چادر، کنسروجات و… بوده و با همکاری هلال احمر و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران به مناطق سیل زده اعزام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.