×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
اعلام پیام های هشدار دهنده و آموزشی از طریق بلندگوها در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” سرپرست فرمانداری سیرجان از اعلام پیام های هشداردهنده و آموزشی توسط خودروهای هلال احمر،آتش نشانی و مساجد با استفاده از بلندگوهای ثابت و سیار در شهر و روستاهای سیرجان خبر داد.

سهراب بهالدینی،سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در این خصوص گفت: پیام های هشداردهنده و آموزشی را توسط خودروهای مجهز به بلندگو سازمان آتش نشانی،هلال احمر و مساجد به مردم منتقل می کنیم، تا آنان با جدی گرفتن بیماری، از حضور بی‌مورد در شهر خوددداری کنند.

سرپرست فرمانداری سیرجان با تأکید بر لزوم همکاری مردم در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: این هشدارها در راستای این است که مردم کرونا را جدی بگیرند و بدانند تلاش مسئولان زمانی به نتیجه مطلوب می‌رسد که مردم نیز این بیماری را جدی گرفته و از شیوع آن با عدم حضور غیرضروری در شهر پیشگیری کنند.

بهاالدینی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در مناطق شهری و روستایی سیرجان اندیشیده شده، معابر، مراکز عمومی، ورودی ادارات، نهادها و بانک‌ها، جایگاه‌های عرضه سوخت، ایستگاه‌های اتوبوس، ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری، خودپرداز بانک‌ها به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود تا خطر شیوع ویروس از این امکان رفع شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی از افراد، هنوز این بیماری را جدی نگرفته‌اند و به شرایط عادی زندگی خود ادامه می‌دهند، شیوع این بیماری با قطع شدن زنجیره انسانی متوقف می‌شود و این به همکاری مردم در عدم حضور غیرضروری در مجامع عمومی بستگی دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.