×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۱ پروژه گازرسانی در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” دکتر یعقوبی پور فرماندار سیرجان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و  با آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۱۱ پروژه گازرسانی،  ۸۷ درصد جمعیت روستایی در سیرجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

یعقوبی پور با بیان اینکه ۲۶۵ روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند،بیان کرد: در هفته دولت تعداد ۱۱۱ پروژه  با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسیدند که ۸۸ پروژه در روستاهای بخش گلستان،پاریز و بلورد به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی  ۲۳ پروژه در بخش بلورد و پاریز آغاز شد.

فرماندار سیرجان با اشاره به اینکه  پروژه های گازرسانی در روستاهای مرزی با استان فارس در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارند،تصریح کرد:با اتمام پروژه های گازرسانی در دست اجرای روستاهای شهرستان، درصد بهره مندی جمعیت روستایی از نعمت گاز به ۹۹ درصد افزایش می یابد.

وی افزود: به منظور زدودن محرومیت‌ از مناطق کمتر توسعه یافته روستایی شهرستان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق، طی یک ساله گذشته نصب ۳۵۰۰ انشعاب گاز جدید در سطح شهرستان و ۹۰ کیلومتر شبکه پراکنده در قالب طرح های توسعه گازرسانی از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در این شهرستان می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.