×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
افزایش هفت درصدی اهدای خون در سیرجان

رئیس سازمان انتقال خون شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” اظهار داشت: پایگاه انتقال شهرستان سیرجان نیز پیرو سیاست های سازمان انتقال خون در امر تهیه، نگهداری و توزیع خون و فرآورده های آن با جذب اهدا کنندگان خون در امر تولید خون در استان پیشتاز می باشد و استقبال مردم شریف سیرجان در این امر بسیار عالی می باشد.

موسوی اذعان داشت:تولید محصولات خونی در این پایگاه بسیار بیشتر از از نیاز مراکز درمانی سیرجان می باشد و خون های اضافه جهت مراکز درمانی بافت،شهربابک،کرمان،کهنوج و جیرفت ارسال می گردد.

وی گفت:کیفیت خون های اهدایی مطابق با استاندارهای جهانی می باشد و در این زمینه هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و سلامت خون های اهدایی با انجام معاینات قبل از اهدا توسط پزشکان و انجام آزمایشات روی خون اهدایی با اطمینان بالا انجام می گیرد.

رئیس انتقال خون سیرجان با اشاره به رشد هفت درصدی اهدای خون نسبت به سال گذشته اظهار کرد:میزان مراجعه جهت اهدای خون در هفت ماهه امسال ۸۴۸۱ نفر بوده که از این افراد ۷۰۳۴ نفر مجاز به اهدای خون شده اند که در مدت مشابه سال قبل میزان مراجعه جهت اهدای خون ۷۴۴۹ و میزان اهدای خون ۶۵۷۶ نفر بوده است که افزایش هفت درصدی در اهدای خون نسبت به گذشته داشته ایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.