×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
افزایش تردد در جاده های سیرجان در تعطیلات نوروزی

به گزارش”سیرجان خبر”فرمانده پلیس راه سیرجان اظهارداشت: طی سه هفته تعطیلات بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد خودرو در محورهای سیرجان ثبت شد که افزایش ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: محورهای سیرجان به هرمزگان، سیرجان به شهربابک، سیرجان به کرمان و سیرجان به فارس به ترتیب حجم تردد محورهای مواصلاتی شهرستان بوده است و نسبت به ایام تعطیلات سال گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

محمدی افزود: ماموران ما در نظارت پلیسی خود، ۲ هزار و ۱۵۰ کیلومتر حوزه استحفاظی را تحت کنترل داشتند و طی این مدت برای ۶ هزارو ۹۰۰ راننده متخلف اعمال قانون شد و ۳۲ دستگاه خودرو که تخلفات حادثه‌ساز را داشتند هم توقیف شدند.

وی از وقوع سه تصادف منجر به فوت طی مدت یاد شده خبر داد و گفت: متاسفانه در این تصادفات پنج نفر در صحنه و دو نفر هم در بیمارستان جان باختند ودر تصادفات محورها هم ۲۹ نفر مجروح داشته‌ایم که ۴۵ درصد نسبت به ایام تعطیلات سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

محمدی از ۱۴۰ مورد نقص فنی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی سیرجان هم خبر داد و گفت: نداشتن شانه راه و همچنین شیب غیر استاندارد محور از موارد نقص فنی است که به مسئولین ذیربط برای اصلاح ارسال شده و امید است دررفع این نواقص سریع تر اقدام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.