×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
اقتدار جمهوری اسلامی در روی پای خود ایستادن است

مهدی جمالی‌زاده معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها، در آیین افتتاحیه پایانه مسافر بری بعثت سیرجان اقتدار را از شاخص‌های سنجش کشورها و شهرها بیان کرد و گفت: شاخصه‌های اقتدار یک کشور منابع خدادای، اقتصاد مردم و گفتمان است که می‌تواند اقتدار را به‌دنبال داشته باشد و قدرت گفتمان حرف اول را در اقتدار می‌زند و نظام ما در کنار همه عوامل با گفتمان توانست به اقتدار جهانی برسد.

وی گفت: علی‌رغم تحریم در کشور و مشکلات کرونا تلاش و کار دولت متوقف نشده و این روزها بیش از ۱۸ هزار طرح و پروژه را در کشورمان با اعتباری بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان افتتاح می‌کنیم و بیش از ۲۹۰ طرح و پروژه را در استان کرمان داریم که این طرح‌ها هم با اعتباری بالغ بر  یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور عنوان کرد: آنچه ما را در ادامه مسیر می‌تواند یاری کند، همگرایی و اعتماد مردم است، اعتماد مردم به مسئولان و حاکمیت و نظام مهمترین رکن و پایه نظام خواهد بود.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در ادامه این مراسم ازصبر و همراهی مردم سیرجان در اجرای پروژه های شهری قدردانی کرد.

وی به افتتاح و بهره‌برداری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات دستگاه‌های دولتی استان کرمان در هفته دولت ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: ۲۵ میلیارد تومان هزینه پروژه‌های شهرداری سیرجان شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.