×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات مردم است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده، زیرا در همه توطئه‌ها علیه ما ناکام مانده است و توانایی مقابله نظامی هم ندارد.

وی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات مردم است و یاوه‌گویی‌های آمریکا هم به دلیل درماندگی از همه تحریم‌ها و تهاجم فرهنگی است که باید سیاست‌های اقتصادی مقام معظم رهبری اجرا شود تا در جنگ اقتصادی هم ما پیروز میدان نبرد باشیم.

امام جمعه سیرجان گفت: ذخایر معادن و نفت و گاز و همچنین زیرساخت‌هایی که به ویژه در دولت قبل به وجود آمده برای حمایت از تولید ملی و سرمایه‌گذاری آماده است و هنگامی که ملت و دولت ما با توان خود برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی برسند، دشمن نیز در بحث تحریم‌ها ضربه می‌خورد و ناکام می‌ماند.

حسینی عنوان کرد: اگر ما نیازی به بیگانه نداشته باشیم، تحریم معنی ندارد که آنها بخواهند برنامه‌های اقتصادی ما را فلج کنند، پس نگاه به درون خود لازم است و چشم‌داشت به بیرون نشان از ضعف در برابر جنگ اقتصادی استکبار است.

خطیب جمعه سیرجان گفت: مردم مطیع امر ولایت و رهبری در همه زمینه‌ها هستند و در فرمان اقتصاد مقاومتی هم مردم منتظر اجرا از سوی مسئولان هستند و با دولت مشارکت می‌کنند.

حسینی افزود: در اقتصاد مقاومتی برای پیشرفت کار باید فرهنگ‌سازی هم توسط مردم و هم نخبگان جامعه باشد و امروز زمانی است که باید روی پای خود بایستیم تا بیگانه از تحریم ما را نترساند و اگر هم تحریم شدیم، ضربه نخوریم.

امام جمعه سیرجان بر عدم اعتماد به آمریکا تاکید کرد و ابراز داشت: نمونه بارز این بی‌اعتمادی در کشور اوکراین بود که با وجود صلحی که بین مخالفان دولت و مخالفان کشور اوکراین به وجود آمد با دخالت آمریکا و دروغگویی و پیمان‌شکنی سردمداران به راحتی دست دوستی و تبریک به مخالفان دولت اوکراین دادند و این بی‌اعتمادی به آمریکا  را بارها رهبری نظام ما اعلام کرده‌اند.

وی از رزمایش هفته آینده بسیجیان سیرجان خبر داد و خواستار حضور همه بسیجیان در این رزمایش دو روزه شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.