×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
امروز آمریکا پیش از هر زمانی نگران پیشروی ایران در منطقه است/مردانگی رهبری انقلاب جلوی برد موشک ها را گرفته است

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر” جانشین فرمانده سپاه قدس در یادواره سردار شهید محمدعلی الله دادی و شهدای تیپ ادوات لشکر ۴۱ ثارالله اظهار داشت:در شهر پاریز در جمع خانواده های شهدا هستیم و شهدای گرانقدرمان این جمع نورانی مزین تر از سال های دیگر با حضور همرزمان شهید و خانواده های معظم شهدای ادوات پیروز ثارالله برای همه ما توفیق حاصل شد که میهمان شهدا باشیم.

سردار اسماعیل قاآنی افزود:لشکر ۴۱ ثارالله کانون پرورش دلیرمردان بوده که از این خطه شهید پرور در دوران ۸ساله دفاع مقدس در عملیات های متعدد اثبات کردند بچه های لشکر که چگونه حامیان ولایت هستند و مردم دلیر پای کار دفاع از انقلاب اسلامی هستند و شهر سیرجان و شهر پاریز در استمرار آن دلیر مردان محکم و مقاوم پای کار نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی اذعان داشت:سند زرین این شهر پای کار بودن شهدای عالی مقامی است که جان خود را به محضر الهی اهدا کردند و آخرین آن این سرزمین قهرمان پرور سردار شهید الله دادی که انصافا مرد رشادت و سازندگی همه دوران ها بود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت:شهدای عالی مقام که البته هر مجلس شهیدی مجلس همه شهدا است و مجلس عزت و سرافرازی است که یک بار دیگر در این مجلس پرچم را علم کرده اند و زیر سایه آن زندگی کرده اند و همه بزرگان ما آرزویشان شهادت در راه خدا بوده و رزمندگان همین که اراده رفتن به جنگ می کنند خداوند برگه آزادی از جهنم بهشان می دهند.

قاآنی افزود: مردم پاریز مهاجران و مجاهدانی مثل الله دادی را داشتید که دراین مجاهدت ارزشمند گوی سبقت را از دیگران ربود.

این مقام عالی رتبه سپاه خطاب به خانواده معظم شهدا بیان داشت:دوره محدود زندگی معین و مقدر است و انسان بیشتر از ان چه مقدر شده نمی تواند باشد و مرگ هر وقت سراغش بیاید باید تسلیم شود و چه شرافتی بالاتراز این که مهر شهادت به زندگیش بخورد و خانواده ی معظم شهدا افتخار بزرگی در مسیر رضای الهی نصیبشان شده که عزیزشان را تقدیم کرده اند.

وی گفت:جایگاه شهید را خدا می تواند تعیین کند و جایگاه شهدای ما صرفا به شخصیت خودشان ختم نمی شود و امروز ما در مملکتی زندگی میکنیم که انقلابش براساس اسلام و مردم زیر پرچم اسلام و پشت رهبری برای نظام الهی و برای انسانیت قیام کردند.

قاآنی خاطر نشان کرد:از اول انقلاب استکبار و در راس آن اسرائیل خواستند که جلوی حرکت انقلاب اسلامی را بگیرند و انقلاب را نابود کنند اما امروز در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب این نظام آسیب ندیده است و به بهترین شکل خود جنبش کرده و تهدیدها را به پشتوانه ولایت خنثی کرده و توطئه ها ی را که داخل شهرها انجام شدند شکست دادند و امروز در۴۰سالگی انقلاب در خارج از مرزها با آنها می جنگیم.

جانشین سپاه قدس بیان کرد:آمریکا بارها دست به رذالت زده و امروز آشکار است که دستشان خالی و رئیس جمهور آمریکا دیوانه بازی سر ایران در می آورد و با زور ۴۰ساله حرف خودشان را می خواهند به کرسی باشد.

سردار قاآنی در ادامه گفت:پشت این چهره های اتو کشیده خباثت وجود دارد و هر آدم عاقلی می فهمد که آمریکا ۴۰ سال دارد می جنگد و اول انقلاب کجا بود و ما کجا بودیم و امروز کجاست و ما کجاییم و قدر نورانی ولایت را قدر نمی دانیم و بعضی هایمان حرکت پرشتاب انقلاب را نمی بینیم این نظام دارد میرود و اگر کوتاهی کنین بهره ای نمی بریم.

وی گفت: نظام،نظام الهی است و این مردم و خانواده شهدا تا آخر خواهند ایستاده اند و در این ۴۰ سال کوتاه ایران و رهبران اش مرکز افتخار هر آدم با شرفی است و هر آدمی رذلی از این می ترسد.

قاآنی خطاب به آمریکا و ایادیش گفت: شما ۱۰سال در عراقید،ابر قدرت دنیایید و همه امکانات را دارید اما ناتوان و دروغ هستید و هر آدم عاقلی می داند که چقدر ذلیلید و حرف انقلاب حرف الهی است و به برکت ولایت به جلو پیش می رویم و اسلام و خون سرخ سالار شهیدان در این قرن هم مشتری دارد و شهدای عالی مقام آن را اثبات کردند.

وی در خصوص شخصیت شهید الله دادی اظهار داشت:شهید الله دادی مرد دلاور همه میدان ها و مبارزه با دشمن بودو یگانش جزو بهترین ها بوده است و انسان های باارزشی را تربیت کرده است و اسرائیل ها اگر می توانستند تحمل کنند برخورد نمی کردند و بارها عذر خواهی کرده اند و راه رفتن چنین شیر مردانی ترس به دشمنان می اندازند و دشمن اوج خباثتش وقتی است که یک برادر ما را شهید می کند و اوج افتخار را به دست می آورد ولی ملت ما معرفتشان و عزت مداریشان اوج می گیرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس در ادامه افزود:در دوران کنونی مدافعین حریم ولایت فرصت حضور در میدان را پیدا کردند و چقدر جوان هایی که امام(ره) انقلاب و جنگ را ندیده بودند التماس می کردند که مدافع حرم بشوند چه برکتی درون این ملت خوابیده است که دوباره باز پنجره کوچکی میدان عملیات نظامی برای دفاع از نظام اسلامی برپا خواستند و آمریکایی ها فهم درست ندارند وگرنه در گیر نمی شدند.

وی گفت:همه امرای دشمن فهمیدند دیگر نمی توانند مانند سال های اول انقلاب با جمهوری اسلامی رفتار نمایند و به همین دلیل امروز می خواهند با سروصدا جلوی شتاب ما را بگیرند جوانان ما جوانان دلیری هستند که از این نظام الهی حمایت میکنند و آمریکایی ها از ما درخواست دارند و برای مذاکره التماس می کنند.

قاآنی ادامه داد:دو مساله می خواهند را متوقف کنند یکی برنامه موشکی و توسعه منطقه ای و می خواهند با دو سلاح تهاجمی مقابله کنند و سعی می کنند خودشان را در میدان نگه دارند و ما می دانیم توطئه جز خصلت دشمن است تمام روسای آن ها پای یک کاغذ را امضاءمی کنند و زیر آن می زنند و قابلیت مذاکره را ندارند و هدف دشمن از برنامه موشکی این نیست که توان موشکی را بگیرند و مردانگی رهبر انقلاب بوده که جلوی برد موشک ها را گرفته است و اگر مرد اول انقلاب حضرت امام خامنه جلوی نیروهایش را نمی گرفت و گرنه به جلو پیش میروند.

وی خاطرنشان کرد:دولت ها و ملت های منطقه ما را در آغوش میگیرند و سردمداران آمریکا در هیچ کجای دنیا محبوبیت ندارند و مورد نفرت هستند و مقامات آمریکایی ها اظهار داشتند که در سوریه ماندگاریم و ۶ سال تمام همه چیز را ویران کردند پیر و جوان را به خاک وخون کشیدند و تمامی زیر ساخت ها را خراب کردند و حرف ما با دشمن این است زمانی شما از درون خانه های ما شروع کردی و امروز ما تا ۲۰۰۰ کیلومتر پیشرفت کردیم و همه شهدای عالی قدر ما آرزویشان حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)بوده است.

قاآنی در خصوص ظلم به کشورهای منطقه اظهار داشت:مردم عراق چه گناهی کرده بودند که ۱۱ سال شاهد کشتار توسط آمریکایی ها بودند و مستقیما در این کشورها جنگ کردند و تکفیری را به جان مردم عراق و سوریه انداختند و نظام جمهوری اسلامی به برکت شهدای عالی مقام و تجربیاتشان و با خونشان که پای آن را امضا کردند و راه جنگیدن عزتمندانه را به رزمندگان اسلام آموختند.

جانشین سپاه قدس بیان کرد:جمهوری اسلامی با حضور خود جنگ را در منطقه عوض کرد و این نتیجه به برکت خون شهداست و هرکجای که منطقه که پیش روی داشتیم امروز بیش از هروقتی آمریکایی ها از ما نگران هستند و اسرائیلی ها سکوت اختیار کردند

وی در پایان گفت:عده ای شعار نه غزه نه لبنان سر میدهند و این پیشروی که در منطقه داریم به نفع ایران است و نقطه پایان این نبرد رسیدن به حکومت جهانی حضرت مهدی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.