×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
امروز حقانیت نظام اسلامی بر جهانیان آشکار شده است/ احیا معروف و نهی از منکر وظیفه همه اقشار مردم است

به گزارش“سیرجان خبر”امام جمعه سیرجان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران با تکیه بر خدا و تاسی به انقلاب کربلا در برابر آمریکا ایستادگی کرد و به طور قطع نتیجه این ایستادگی پیروزی بر دشمنان آیت. 

حسینی افزود: ناکام ماندن و شکست دشمن در برابر ملت ایران به خاطر نترسیدن مردم ما از اخم و تهدید آمریکا است و درس قیام امام حسین (ع) نیز ظلم ستیزی و هدف دشمن براندازی اسلام ناب محمدی و نظام جمهوری اسلامی است.
وی گفت: امروزه حق و حقانیت نظام اسلامی بر جهانیان آشکار شده و دنیا می داند ما مدافع حق مظلومان هستیم و دشمنی آمریکا نیز به دلیل دفاع ما از مسلمانان و مظلومان جهان است.
خطیب جمعه سیرجان به هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: احیاء معروف و نهی از منکر وظیفه همه اقشار مردم و مسئولان و سکوت در برابر گناه ظلمی بزرگ است.
وی ادامه داد: انهدام ساختمان جلسه سران تروریست ها در کردستان عراق که توسط نیروی مقتدر سپاه انجام شد بازدارنده بود که نوعی نهی از منکر برای دشمنان شد.
وی تصریح کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی، محتکران و سوداگران مرگ و مقابله با هنجار شکنان و همه این موارد فریضه نهی از منکر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.