×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
امروز شاهد شکست سنگین آمریکا در منطقه هستیم/ شوراها با همدلی و همراهی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند/ ملت ما همیشه در صحنه همراه دولت بوده اند

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: امروز شاهد شکست سنگین آمریکا در منطقه هستیم و حاکمان این کشور پشتیبان و کارگردان تمام حوادث خونین سوریه از قبل تاکنون هستند.

وی بیان داشت: یکی از برکات امروز برای نابودی مستکبران هماهنگی نیروهای مقاومت در ایران، عراق و حزب‌الله لبنان است که به یک ارتش بزرگ و منسجم تبدیل شده و این ارتش منسجم بر لب مرزهای اسرائیل چادر زده و موجب نگرانی و ترس اشغالگران فلسطین شده است و براساس آیات و روایات دینی، ظلم و ستم نابود می‌شود و بانیان ظلم و ستم هم در آتش ظلم خود می‌سوزند و این مژده خداوند به بندگان خود است که محقق می‌شود.

حیدری با محکوم کردن جنایات و کشتار مردم مظلوم یمن به دست آمریکا و آل‌سعود عنوان کرد: حاکمان کشورهای مدافع حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی با سکوت محض و خواب شیطانی هیچ حرکت و اقدامی برای جلوگیری از این همه جنایت و کشتار ندارند در حالی که همیشه با هیاهوی بسیار و تبلیغات دروغین خود را مدافع حقوق بشر می‌خوانند.

خطیب جمعه سیرجان تلاش جهادی برای رسیدن به تولید و اشتغال را عنوان کرد و در مورد لفظ کلمه آزادی که برخی مسؤولان دولتی آن را تکرار می‌کنند، گفت: این کلمه باید تبیین شود و بدون توضیح و تدوین موجب سوءاستفاده خیلی‌ها می‌شود، این کلمه باید خوب روشن شود تا دیگران براساس گفته‌های ما از آن استقاده نابجا نکنند.

حیدری اذعان داشت: شوراها با همدلی و همراهی برای رفع مشکلات مردم تلاش بیشتر داشته و در اجرای طرح‌ها اولویت‌بندی کنند و اعتماد مردم را که بهترین سرمایه برای شوراها است جلب کنند.

امام جمعه موقت سیرجان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این هفته را یاد‌آور خدمات دولت به مردم عنوان کرد و ادامه داد: ملت ما همیشه در صحنه همراه دولت و مسؤولان بوده و استحقاق خدمات بیشتر را دارند و این هفته فرصت خوبی برای ارائه اطلاعات به مردم در قبال کارها و خدمات انجام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.