×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
امروز موشک های سپاه بدن صهیونیست ها را به لرزه درآورده است/ باید قدردان کسانی باشیم که موجب اقتدار نظام و کشور شده اند

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و مقام معظم رهبری نیز بارها در ارتباط با این نهاد ارزشمند انقلابی فرمایشاتی داشته اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سپاه در هشت سال دوران دفاع مقدس نقش پررنگی در دفاع از مرزها داشت؛ در سال های اخیر نیز که شاهد جنایت های تکفیری ها و داعش در اقصی نقاط جهان به ویژه اطراف ایران اسلامی مانند سوریه و عراق بودیم، تنها گروهی که توانست در مقابله با آنها پیروز شود، سپاه ایران بود.

وی با اشاره تقویت داعش به دست صهیونیست، استکبار جهانی و  دلارهای نفتی عربستان بیان کرد:  بعد از اینکه تروریست ها دراین کشورها شروع به جولان دادن کردند، نه اینکه نیروهای مردمی و ارتش سوریه نقشی نداشتند، اما مستشاران ایرانی که اکثرا فرزندان این مرز و بوم و سپاه پاسداران بودند، با برنامه ریزی ها و مبارزات جدی درمقابل این تروریست ها ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه سپاه مدافع مظلومان و مردم بی دفاع سوریه و عراق است، اظهار داشت: فردی مانند ترامپ، سپاه ایران را تروریست عنوان می کند در حالیکه رفتارهای ناشایست خود این شخص موجب رنجش خاطر آمریکایی ها شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نه تنها جهان اسلام بلکه حتی مسیحیان و یهودیان متوجه شدند که سرکرده تروریست ها، آمریکای جنایتکار و صهیونست ها هستند و همچنین کسانی که از آنها حمایت کرده و اسلحه و پول در اختیارشان قرار می دهند.

وی عنوان کرد: اینکه امروز فرد جنایتکاری مانند رئیس جمهور آمریکا چنین حرفی  می زند، برمی گردد به اینکه برخی مواقع بعضی افراد در داخل کشور با سخنان و اظهارنظراتشان باعث تضعیف سپاه می شوند؛ در حالیکه در کشور شخصیتی بالاتر از مقام معظم رهبری نداریم و باید ببینیم نظرمعظم له در خصوص سپاه و بسیج چیست.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی با تاکید براینکه نباید حرفی زده شود که دشمن شاد شویم، یادآور شد: زمانی که منافقان جنایت را در کشور ما از حد گذرانده و دست آنها به خون ۱۷هزار انسان بی گناه آغشته شد، تنها کسانی که در مقابل آنها ایستاده و قربانی دادند، سپاه بود لذا باید از این افراد تقدیر کنیم نه اینکه با سخنان خود باعث تضعیف و رنجش آنها شویم.

وی تاکید کرد: اگر امروز سپاه پاسداران با آزمایش های موشکی خود پایه های این نظام را محکم کرده و باعث اقتدار این نظام می شوند، باید از آنها تقدیر شود نه اینکه مزمت کنیم که چرا موشک آزمایش کرده و روی موشک ها شعار نوشته اند؛ امروز این موشک هاست که بدن صهیونیست ها را به لرزه درآورده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اوایل انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس، جهانیان با ما دشمن بودند و با فرستادن نیرو، دلار و سلاح های کشتارجمعی به عراق، با ایران می جنگیدند درحالیکه ما در آن زمان چیزی نداشتیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: امروز اگر توانستیم به تولید پهپاد، موشک های میان برد، کوتاه برد و دوربرد دست پیدا کنیم، به یاد آوریم زمانی که مردم فریاد می زدند موشک جواب موشک اما موشکی نداشتیم که جواب دشمن را بدهیم؛ باید از کسانی که باعث اقتدار نظام و حیثیت مملکت ما شده اند، تقدیر کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.