×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024
سیرجان رتبه اول استان در زمینه ایجاد امنیت/ مسئولان به فکر زیرساخت‌ها و ترافیک آینده شهر باشند

به گزارش “سیرجان خبر” محمدرضا ایران‌نژاد در نشست خبری اظهار داشت: با تلاش مجموعه پلیس سیرجان در سال جاری توانستیم رتبه اول استان را در زمینه ایجاد امنیت به دست آوریم.

وی بیان داشت: طی یک سال گذشته آمار سرقت مسلحانه در سیرجان نداشتیم و سرقت‌های عادی با ۲۲ درصد کاهش و کشف سرقت به عنف ۶۰ درصد افزایش مواجه شد.

ایران‌نژاد گفت: قتل عمد با ۶۰ درصد کاهش وقوع، آتش‌سوزی عمدی با ۷۸ درصد کاهش و آدم‌ربایی و گروگانگیری نیز با ۳۰۰ درصد افزایش کشف در سال اخیر نسبت به مدت مشابه قبل در سیرجان رو‌به‌رو بود.

وی از انهدام ۳۸ کارگاه تولید مشروبات الکلی، انهدام ۲۶ باند توزیع مواد مخدر با کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر به همراه دستگیری ۲۵۰ معتاد خطرناک طی یک سال گذشته در سیرجان خبر داد.

فرمانده انتظامی سیرجان اظهار داشت: طی تصادفات رانندگی هم در حوزه درون شهری، تصادفات جرحی با ۳۲ درصد کاهش و برون شهری با ۱۷ درصد کاهش مواجه بود که ۱۴ نفر هم در تصادفات فوتی جان خود را از دست دادند.

ایران‌نژاد عنوان کرد: طی سال گذشته بیش از ۷ هزار گواهینامه صادر و حدود ۱۶ هزار گواهینامه هم تعویض شدند و در زمینه تخلفات رانندگی هم بیش از ۱۹۸ هزار قبض اخطاریه صادر و یک هزار و ۸۶۱ دستگاه وسیله نقلیه هم بنا بر دلایل معلوم توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی به صدور ۱۲ هزار و ۸۲۹ پلاک تعویضی و جدید اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۴ هزار و ۱۵۳ عدد مربوط به ورود خودرو جدید به ناوگان شهری سیرجان است که می‌طلبد مسؤولان به فکر اساسی برای زیرساخت‌های آن و ترافیک آینده شهر هم باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از برقراری بیش از ۴۲ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ در مدت یک ساله قبل خبر داد و ابراز داشت: ۳۴ هزار و ۱۲۱ تماس عملیاتی بوده که منجر به حضور مامور در صحنه شده و حدود ۷ هزار و ۲۰۰ تماس هم غیرفوریتی و غیرعملیاتی بوده است.

ایران‌نژاد به عملیات روزهای قبل پلیس مبارزه با مواد مخدر سیرجان در مورد توقیف محموله ۶ کیلوگرمی مخدر صنعتی شیشه با همکاری پلیس استان همدان اشاره کرد و گفت:در این رابطه چند متهم و تعدادی خودرو نیز توقیف شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.