×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت امام حسین (ع) و عاشورایی است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام کاظم صدیقی ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای دریایی، نظامی و انتظامی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با عاشورای امام حسین (ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت امام حسین (ع) و عاشورایی است.

وی رشادت جوانان، اخلاص دلاورمردان میهن اسلامی، اتحاد و انسجام ملت در برابر دشمن بعثی را رمز پیروزی عنوان کرد و گفت: دشمن ملت ایران را نتوانست خسته کند و این ملت با خون جوانان و ایمانی که به پیروزی داشت توانست بر قدرت‌های شرق و غرب غلبه کند و نتیجه آن اثبات اقتدار ایران اسلامی و پیروزی نهایی در هشت سال دفاع مقدس شد.

صدیقی عنوان کرد: امروز هم ما آمریکا را در جنگ اقتصادی و تبلیغاتی که علیه ما دارد شکست خورده می‌بینیم، چون این ملت با نیروی بیشتر و تحمل بر مشکلات دشمنان را خسته می‌کند و قطعا در بعد اقتصادی پیروز میدان خواهیم بود، همان طور که در بعد نظامی به قدرت منطقه دست یافتیم.

امام جمعه موقت تهران گرامیداشت دفاع مقدس را یادآور رشادت جوانان و اتحاد مردم در برابر دشمنان عنوان کرد و افزود: امروز هم این اتحاد و شور و شوق جوانان برای مقابله با مستکبران عالم و دفاع از نظام اسلامی بیشتر است و ملت ما یقین دارد همه توطئه‌های مستکبران به خاطر نرسیدن به اهداف شیطانی‌شان بوده است و امروز منطقه و مقاومت علیه استکبار است.

در ادامه این مراسم امیر دریادار افشین اسکندرزاده فرمانده ناوگان پشتیبانی دریایی جنوب گفت: در حالی هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم که استکبار ۴۰ سال علیه این نظام و ملت رشید ایران اسلامی توطئه می‌کند و از هر فرصت و ابزاری هم استفاده کرده است، اما همچنان شکست خورده و هنوز نمی‌خواهد اعتراف کند این ملت و جوانان دلیرش شکست ناپذیرند.

وی افزود: این ملت و این نظام و نیروهای نظامی و انتظامی از نعمتی بزرگ که همانا ولایت و رهبری است برخوردارند که اتحاد و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان است و این اتحاد و همبستگی دشمنان مستکبر را هرگز به اهدافشان نخواهد رساند، همان طور که تاکنون همه ترفندها و توطئه‌ها شان نتیجه نداد.

اسکندرزاده گفت: دوران دفاع مقدس روزهای استحکام پایه‌های نظام اسلامی بود و دشمن کوردل می‌خواست با حمله نظامی بر این کشور مسلط شود، اما امروز قدرت نظامی ما می‌تواند به دفاع از ملت و کشور و نظام اسلامی بپردازد و این دشمن است که می‌ترسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.