×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
اولین همایش گردان های سایبری ناحیه ارزوئیه برگزار شد.

اولین همایش گردان های سایبری ناحیه ارزوئیه برگزار شد.

سرگرد اسماعیلی کاخ خاطر نشان کرد: امروز ماموریت ما در فضای مجازی هدایت افکار عمومی است که در حقیقت گردان های سایبری جریان سازی فکری این امر را به عهده دارند.

به گزارش سیرجان خبر؛ اولین همایش گردان های سایبری ناحیه ارزوئیه صبح امروز با حضور فرمانده محترم سپاه ناحیه ارزوئیه، مهندس منظری توکلی فرماندار محترم شهرستان و مهندس شرفعلی پور شهردار ارزوئیه و دادرس ناظریان از دادگاه عمومی شهرستان و ریاست باشگاه فرهنگی ورزشی سامان و دیگر مسئولین شهرستانی و با حضور مسئولین و فعالین فضای مجازی بسیج شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالارِ شهیدان بیان کرد: قیام امام حسین علیه السلام و دلیل قیام ایشان برای ما مسلمانان کاملا واضح و روشن است و اگر این قیام از دیدگاه تمدنی مورد بررسی قرار گیرد قطعا در امر ولایتمداری و ولایت پذیری موفق عمل می کنیم.

سرگرد اسماعیلی کاخ خاطر نشان کرد: قیام امام حسین (ع) در برابر ظلم و استکبار آن زمان بود و امروز استکبارِ جهانی دنباله رو همان استکبار است و ماموریت ما در فضای مجازی هدایت افکار عمومی است که در حقیقت گردان های سایبری جریان سازی فکری این امر را به عهده دارند و امروز با هشتگ حب الحسین یجمعنا در جریان سازی محرم گام برداشته اند.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه در ادامه به رویکرد جدید معاونت فضای مجازی و رسانه و گردان های سایبری در قالب شبکه ی مردمی سایبری انقلاب اسلامی و همچنین مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی و مرکز تولید و نشر اخبار و اطلاعات و آموزش پرداخت.

دکتر اسماعیلی کاخ با تاکید بر انجام کار در اپلیکیشن ها و استارت آپ ها از نیروهای گردان های سایبری درخواست کرد در این زمینه اطلاعات خود را بالا ببرند و رویکر خود در فضای مجازی را قوی تر به نمایش بگذارند تا بازدهی موثر بوجودآید.

هنر مدیریت کردن، کار کردن در شرایط سخت است.

مهندس منظری توکلی ضمن تشکر از فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه جهت ترتیب همایش فضای مجازی عرض کرد: نکات انکار ناپذیری در خصوص فضای مجازی و سواد رسانه است و فیلترینگ شبکه های اجتماعی نمونه ای از همین امر تاثیرگذاریِ فضای رسانه را به نمایش می گذارد.

وی تصریح کرد: امروز شبکه های اجتماعی از رسانه هم قوی تر عمل می کنند و وظیفه همه ی ماست هنر مدیریت کردن در شرایط سخت را یاد بگیریم چرا که فضای مجازی جبهه ی نرم منتهی با کار سخت است آن هم از نوع شبهات که رعایت اخلاق اسلامی و تقوا گام اول مدیریت این فضا است.

مهندس منظری توکلی در ادامه وحدت در فضای مجازی را مطرح کرد و بیان کرد: بسیاری از مسائل مرتبط با مردم را از طریق فضای مجازی مطلع و پیگیر شدم که این جدای از قدرت رسانه در اطلاع رسانی از احوال مردم وحدت بین مردم و مسئولین را نیز بیشتر میکند و قطعا با توجه به پیش رو بودن انتخابات باید هوشیارانه گام برداریم تا هیچ ضربه ای نظام را تهدید نکند.

در ادامه آقای بختیاری فرمانده گردان سایبری برادران شرح کامل از روند کار گردان های سایبری و ماموریت های محوله ارائه نمود.

در پایان دادرس ناظریان به نمایندگی از دادگاه عمومی شهرستان به جرایم رایانه ای و حقوق جزای رایانه ای و فضای مجازی پرداخت.

انتهای پیام/تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.