×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
ایران امروز در اوج قدرت خاورمیانه است/ هفته بسیج یادآور ایثارگری و از خودگذشتگی ایثارگران و جانبازان

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر” مسئول بسیج پیشکسوتان استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت:هفته بسیج یادآور ایثارگری و از خودگذشتگی ایثارگران و جانبازان در راس آن ها شهدای عزیز می باشند.

دکتر الهی اظهار داشت:بسیج آن گونه که معمار و پایه گذار این تفکر می فرمایند لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نمودند.

وی اذعا داشت:امام (ره)،آن مرد بزرگ و سیاستمدار آینده نگر و عارف وارسته هیچ گاه بی جهت و بی مورد از کسی یا قشری تعریف نمی کرد و همه ما امام (ره) را به عنوان یک عارف هوشیار و بینا و بصیر می شناسیم و دنیا هم امام(ره) را به عنوان یک انسان آگاه به زمان و آینده نگر می شناخت.

این کارشناس مسائل سیاسی در خصوص تفکرات حضرت امام (ره) در خصوص بسیج گفت:امام(ره) می فرمود من افتخارم این است که خود یک بسیجی ام و رهبر انقلاب اسلامی و پایه گذار نظام جهموری اسلامی افتخارش این بود که یک بسیجی است و بسیج در واقع به عنوان یک شجره طیبه و یک جریان و حرکت انقلابی متعهدانه مسیر حرکت خودش را از انقلابی ترین انقلابی عصر ما می گیرد و این بسیار ارزشمند است.

الهی در ادامه افزود:امام(ره) در اهمیت کار بسیج در قشرهای مختلف با آن بصیرتی که داشتند زمینه ای را فراهم کردند که امروز بسیج یک تفکر و ساختار جهانی شده است و نکاتی بسیار مهم و ارزشمند برای استمرار تفکر بسیج و ماندگاری بسیج را بیان کردند که امروز مولفه حرکت شما بسیجیان برای حفظ گفتمان انقلاب است.

سردبیر روزنامه ثارالله در ادامه اظهار داشت:امروز رهبر عزیز ما،فرمانده کل قوا در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا شناخته می شود و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)را به عنوان امام مسلمین می شناسند که این برگرفته از تفکری است که امام(ره)پایه گذاری کردند و ما همان راه را ادامه می دهیم و ادامه دهنده همان اندیشه هستیم.

وی خاطر نشان کرد:ما در این مسیر راه طولانی داریم که باید رشادت ها و ایثارگری داشته باشیم که هر چند عده ای بترسند و سازش کنند اما راه امام(ره) و اندیشه بسیجی در تفکر امام خامنه ای(مدظله العالی) ادامه خواهد یافت.

دکتر الهی در خصوص خصلت نیروهای بسیجی اظهار داشت:بسیجیان در تعهد به ارزش های اسلامی و گفتمان اسلامی وفادار بودند و این وفاداری هم در دفاع مقدس و امروز در دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی نشان دادند و برای این که این راه ادامه پیدا کند لازمه اش دانایی،هوشیاری و بصیرت است.

مسئول بسیج پیشکسوتان استان گفت:کشورهای عربی دلارهای نفتی را در اختیار صدام قرار می دادند و آن ها به دنبال تصرف کشور نبودند بلکه می خواستند جلوی صدور انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی را به منطقه خاورمیانه را بگیرند و شهدای ما برای حفظ انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی مبارز کردند چون امام(ره) هم با همین نگاه به اسلام نگاه می کردند.

وی اذعان داشت:امروز اگر می بینیم آمریکا و صهیونیست ها نگران هستند و بر جمهوری اسلامی فشار تبلیغاتی و اقتصادی می آورند از تفکر و گفتمان انقلاب می رسند و آن ها از انقلاب سازشگر و ترسو نمی ترسند و دشمن از طریق رسانه های مجازی و توانمندی و تبلیغاتی که در اختیار دارد تلاش می کند ذهن،فکر و باور ما دچار تردید کند.

دکتر الهی در خصوص نقش بسیج در جامعه گفت:امروز بسیج یک سازمان نیست و جهانی شده است و گسترش پیدا کرده است که امام(ره) همین را می خواست و در دفاع از ارزش های اسلامی، خون شهدا و در کمک به مردم و محرومین و زلزله زدگان بسیج حرف اول را می زند و این نشانگر تفکر مردمی بسیج است .

وی گفت:امروز برخی ها ادعا می کنند مسئله داعش را تمام کردید و این تفکر بسیجی بود که مسئله داعش را تمام کرد و ما در واقع با شکست داعش آمریکا و صهیونست را شکست دادیم و تفکر انقلابی و بسیجی تفکر زورگویی و خشونت نیست بلکه تفکری است براساس وظیفه که هر کجا مسلمانی فریاد بزند به فریادش برسند.

دکتر الهی در خصوص نقش حزب الله در تحولات منطقه گفت:امروز حزب الله لبنان اقتدار و تفکری در اختیار دارد که اسرائیل را محصور کرده است و اما بعضی ها دلشان می ترسد که اسرائیل توان نظامی دارد،اگر اسرائیل  توان نظامی و قدرت داشت می توانست در مقابل یک گروه چریکی مقاومت کند.

وی در پایان اظهار داشت:ما امروز در اوج قدرت در خاورمیانه هستیم که اقتدار جمهوری اسلامی برگرفته از اتحاد نیروهای مسلح است و همه دنیا و کشورهای منطقه می دانند جمهوری اسلامی یک قدرت است که توان بازگشت به گذشته را ندارد و این جای افتخار است و تکلیف ما این است که این تفکر را در جامعه و بین نسل جوانان نهادینه کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.