×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024
ایمان و تقوای الهی مسلمانان را به اتحاد و همبستگی می‌رساند/ نماینده مجلس باید شجاع و خداترس باشد

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: عوامل مادی نمی‌تواند موجب اتحاد باشد و اگر هم ایجاد شد، مقطعی بوده و پایدار نیست، ایمان و تقوای الهی مسلمانان را به اتحاد و همبستگی می‌رساند.

وی وحدت نیروهای مقاومت را نمونه‌ای از این اتحاد عنوان کرد و گفت: با این اتحاد و ایستادگی نیروهای مقاومت، داعش و تروریست‌ها که مورد حمایت مستکبران با همه تجهیزات نظامی بودند، شکست خوردند.

حیدری افزود: دشمنان همیشه به دنبال ایجاد تفرقه هستند و قطعه قطعه کردن سرزمین‌های مسلمانان هم یکی از توطئه‌های آنان برای این تفرقه بین مسلمین بوده و هنوز هم در برنامه‌های آنها است.

خطیب جمعه سیرجان با تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، سفارش و تاکید حضرت را به وحدت نشان از اقتدار مسلمانان در وحدت دانست و گفت: اگر همبستگی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام همیشگی بود، هیچگاه استکبار قدرت تعرض به سرزمین‌های مسلمانان پیدا نمی‌کرد.

حیدری به مناسبت روز مجلس و شهادت مدرس پرداخت و عنوان کرد: مجلس اصل و اساس برنامه‌ریزی کشور است و نماینده مجلس باید شجاع و خداترس باشد، نه بشر ترس تا در تصمیم‌گیری‌ها صلاح ملت و کشور را ببیند.

امام جمعه موقت سیرجان با تبریک روز نیروی دریایی، ابتکار عمل و قدرت این نیرو را موجب اقتدار کشور ایران اعلام کرد و افزود: نیرویی دریایی جنبه فرامنطقه‌ای دارد و می‌تواند در آب‌های آزاد حرکت کند و ما قدردان نیروی دریایی هستیم که توانست در فرامنطقه هم خوش بدرخشد.

وی جنایت سعودی‌ها در یمن و کشتار بی‌دفاع مردم این کشور را محکوم کرد و ادامه داد: سازمان‌های بین‌المللی و مدافع حقوق بشر اقدام عملی در جلوگیری از این همه جنایت را داشته باشند.

خطیب جمعه سیرجان محاصره منزل مسکونی شیخ عیسی قاسم توسط آل خلیفه در بحرین را نیز محکوم کرد و افزود: علی رغم همه جنایت آل خلیفه به مردم این کشور باید، جامعه بین‌المللی به وظیفه خود عمل کند و به خواسته ملت‌ها توجه داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.