×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
با بصیرت افزایی مردم و افزایش روحیه مطالبه گری می توان مقابل فساد و کم کاری ایستاد

به گزارش “سیرجان خبر” نشست بصیرتی سیاسی در دانشکده علوم پزشکی سیرجان به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ادارات سیرجان در محل نمازخانه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی و سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه سیرجان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیرجان با گرامیداشت ایام ا… دهه فجر و تسلیت ایّام فاطمیه به نقد نرمش در مقابل آمریکا و اروپا پرداخت و گفت: در این ۴۰ سال یک جریان منحرف و ضد انقلاب می خواهند در مقابل آمریکا و اروپا نرمش کرده و به رهبری فشار وارد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در ادامه افزود:امروز می خواهند با فشار اقتصادی که در اثر کم کاری برخی از مسئولین بر مردم وارد می شود بطور مستقیم به ولی فقیه فشار وارد کنند تا جایگاه رهبری در نزد مردم شکسته و مردم را با رهبری روبه رو کنند.

وی افزود: در مجلس ششم نیز می خواستند با هجمه به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شورای نگهبان نیز به رهبری فشار وارد کنند ولی به اهداف خود نرسیدند

محمدی ادامه داد: این جریان هدفش ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب است و باید تلاش کرد با بصیرت افزایی جوانان و مردم و همچنین افزایش روحیه مطالبه گری در آنها با فساد و کم کاری مبارزه کرد و فضائل اخلاقی را ترویج کرده و گسترش دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.