×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
با ترورسپهبد حاج قاسم سلیمانی آمریکا رسوا شد و قدرت پوشالی خود را به جهان نشان داد

به گزارش”سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان ظهرامروز در خطبه های نمازجمعه اظهارداشت: با ترورسپهبد حاج قاسم سلیمانی آمریکا رسوا شد و خیلی ضرر کرد قدرت پوشالی خود را به جهان نشان داد وخون این شهید موجب وحدت و اتحاد مردم ایران شد و همه به این مطلب رسیدند که دشمن اصلی ملت ما آمریکا و استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی گفت: حاکمان کاخ سفید بااین اقدام ترامپ وترور فرمانده سپاه قدس سراسر وجودشان را ترس فرا گرفت تا جایی که از انتقام جمهوری اسلامی وحشت داشتند و دارند و رئیس مجلس آمریکا عنوان کرد که ترامپ برای همیشه استیضاح شد.

وی افزود: با این اقتدار و همبستگی ملت در برابر آمریکا متاسفانه عده ای در تهران و برخی شهرها اقدام به هتاکی و حرمت شکنی به بهانه سقوط هواپیمای و این سانحه می کنند و این بی شرمی عده خاص در صورتی است که فرماندهان سپاه از ملت ایران عذرخواهی می کنند و قربانیان را به عنوان شهداء به حساب می آورند.

خطیب جمعه سیرجان این بهانه ها و دلایل بی محتوا را ناشی از خشم دشمنانی دانست که سیلی محکمی را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوردند وگفت: پس از در هم کوبیدن پایگاه های نظامی آمریکا ترامپ نتوانست هیچ حرکتی علیه ما داشته باشد و خوب دریافتند موشک های نقطه زن سپاه هر هدفی را می تواند منهدم کند لذا امروز به بهانه قربانیان حادثه سقوط هواپیما می خواهند پیروزی انتقام را جهان فراموش کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: ملت ایران هرگز ۴۰ سال خدمات صادقانه سپاه اعم از حضور در حوادث ، سیل ، زلزله ، دفع حملات تروریستی و حضور در صحنه های دفع خطر از ملت و کشور را فراموش نمی کنند و این ملت هرگز اجازه هتک حرمت به سپاهیان عزیز را نداده و نمی دهند و قطعا شکست نصیب منافقین و توطئه گران خواهد بود.

امام جمعه سیرجان از حضور سفیر انگلیس در گروه اغتشاشگران انتقاد کرد و گفت: با انگلیس این استعمار پیرباید برخورد کرد و امروز هم شیطنت برای حفظ برجامی دارند که خودشان به آن پایبند نبودند و ملت ما می داند برجام نه هیچ نفعی برای مردم دارد و نه خواهد داشت فقط وقت ملت و دولت را گرفت و نتیجه ای نداشت.

وی هتاکی آلمان در بحث برجام و رسیدن به مکانیزم ماشه را محکوم کرد و افزود: ملت ایران را از ارسال پرونده به شورای امنیت و یا مکانیزم ماشه می ترسانید و این حرف ها برای ملت ایران نه ارزشی دارد و نه می تواند جایی برای چپاول و غارت کشور ما داشته باشد لذا آقایانی که از شما عذرخواهی می کنند باید از این ملت عذرخواهی کنند که این همه وقت ملت را گرفتند.

امام جمعه سیرجان از مردم خواست به سیل زدگان در خوزستان کمک کنند وبر حضور همگان را برای کمک رسانی تاکید کرد و در خطبه اول هم به مبحث توحید و راه های رسیدن به رستگاری پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.