×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
برتری گل گهر مقابل مس در دربی کرمان

به گزارش سرویس ورزشی”سیرجان خبر”عصر امروز تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و مس کرمان در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان به مصاف یک دیگر رفتند و در پایان گل‌گهر با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

در نیمه نخست این دیدار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت گل خلق کرد و در نهایت در دقیقه ۱۷ این دیدار تیم گل‌گهر سیرجان بر اثر یک ارسال زیبا از کناره‌ها و یک ضربه سر زیبا به گل نخست این دیدار رسید و نتیجه را یک بر صفر به نفع خود کرد.

پس از این گل تیم مس کرمان یکی دو موقعیت خوب را ایجاد کرد که بازیکنان این تیم در تله آفساید بازیکنان گل‌گهر گرفتار شدند، البته بازیکنان گل‌گهر هم یک موقعیت خوب گلزنی داشتند که با درخشش آرمان شهدادنژاد به هدر رفت.

در اواخر نیمه نخست تیم گل‌گهر سیرجان باز هم به مانند گل اول و باز هم ارسال از جناح راست با یک ضربه سر گل دوم گل‌گهر سیرجان را به ثمر رساند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم گل‌گهر در همان ابتدای بازی فرصت زدن گل سوم را هم داشت اما با درخشش دروازه‌بان مس کرمان این موقعیت به هدر رفت اما مس در دقیقه ۷۷ این دیداربه گل نخست خود رسید، سه دقیقه بعد مس فرصت زدن گل تساوی را داشت که با بی‌دقتی مهاجمان مس این موقعیت به هدر رفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.