×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
برجام ۲ رابطه مستقیم با برنامه موشکی ایران دارد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” در ابتدای این مراسم حجت الاسلام شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج در خصوص جشنواره گفت: جشنواره برترین های حلقه های تربیتی صالحین برای انتخاب ۲۱ حلقه تربیتی و ۱ سایت برتر صالحین و با معیارهای فرهنگ سازی حجاب، امربه معروف، فعالیت فرهنگی، رشد اخلاقی و تربیتی و اجرای برنامه های بسیج برگزار شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) گفت: امسال در سال اقتصاد مقاومتی هستیم و از زمان انقلاب دچار تحریم و تهدید هستیم و باید در برابر تحریم و تهدید استقامت و ایستادگی کرد.

وی گفت:راه حل جنگ اقتصادی اقتصاد مقاومتی و تقسیم کار است دولت و مردم هر کدام وظایفی در قبال این جنگ اقتصادی دارند که هر کس باید به وظیفه خود عمل کند تا پیروزی حاصل شود همان گونه که ملت شریف ایران هرگز تسلیم دشمن نبوده و نخواهد شد.

حسینی حمایت از تولید داخل را مهم دانست و افزود:دولت باید جلوی واردات بی رویه و ضرر کشاورزان گرفته شود و باید به سراغ تولید با کیفیت داخلی برویم و در بحث اقتصاد مقاومتی فقط مختص به دولت نیست و مردم نیز با صرفه جویی و پرهیز از اسراف می توانند به اقتصاد مملکت در این شرایط تحریم کمک کنند.

امام جمعه سیرجان با اشاره به توطئه دشمن در خصوص برنامه موشکی ایران گفت:دشمنان از توان موشکی ایران وحشت دارند و برای جمهوری اسلامی شرط گذاشته اند که دست از حمایت حزب الله و سوریه بردارد تا برجام ۲ عملی شود که رابطه مستقیم با برنامه موشکی ایران دارد و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بارها تاکید کردند که خط قرمز نظام در مذاکرات حفظ شود و مذاکره فقط در بحث هسته ای است.

وی در خصوص سبک زندگی و ازدواج جوانان اذعان داشت:امروزه تشریفات ازدواج، مهریه گران و مجالس اشرافی خیلی از اخلاق ها را فاسد کرده است که باید جوانان ما خودشان پیش قدم در ساده زیستی و قناعت باشند تا والدین نیز مجبور به تبعیت از آن ها شوند.

حسینی در پایان گفت:در بحث شجره طیبه صالحین باید عیار خلوصمان را بالا ببریم تا بتوانیم در بحث تهاجم فرهنگی و تحریم ها پیروز بشویم و با توکل بر خدا بر مشکلات غلبه کنیم.

لازم بذکر است در پایان این مراسم از نفرات برتر حلقه های تربیتی صالحین با اهدا لوح تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.