×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
برگزار ی جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر” جلسه توجیهی نامزدها انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه سیرجان و بردسیر با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان ، نامزدهای دوره یازدهم و اعضای شورای تامین شهرستان برگزار شد.

امام جمعه سیرجان در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه مردم دنیا به دو دسته تقسیم می شوند گفت: یک دسته افرادی هستند که فقط در راه دنیا عمر خود را فنا کرده و خسران می بینند و دسته دوم افرادی هستند که برای آخرت خود کار می کند، انتخابات گذرا است و باید در مسیر کارهای انتخاباتی به فکر حساب و کتاب الهی بود.

وی افزود: خودم و شما را به رعایت تقوای سیاسی ، اخلاق انتخاباتی، پرهیز از تخریب و رعایت احترام یکدیگر توصیه می کنم مراقب حلال و حرام باشید و از پول های کثیف در تبلیغات پرهیز کنید برخی از حرکت ها ظلم است و نباید انجام داد.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: مردمی که ما داریم شایسته خدمت هستند و باید به شعور آنها احترام گذاشت و امید است شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم را در انتخابات شاهد باشیم.

سرپرست فرمانداری در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مشروعیت خود را از خدای متعال می گیرد گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف و مقاطع حساس موجب استحکام این مشروعیت می شود همانطور که این حضور را در دوران دفاع مقدس و سایر برهه های حساس شاهد بودیم .

وی افزود: هر کجا پای تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران در میان باشد مردم علی رغم مشکلات اقتصادی برای حفظ منافع نظام در صحنه هستند و باید خدا را شاکر باشیم.

بهاالدینی خاطر نشان کرد: در سیرجان هم یک وحدت و هم دلی خوبی بین مردم وجود دارد و با توجه به حضور پررنگ مردم در انتخابات گذشته انتظار می رود مشارکت حداکثری را در انتخابات پیش رو داشته باشیم. همچنین وظیفه مسئولان شهرستان است که شرایط را برای برگزاری یک انتخابات سالم درشهرستان فراهم کنند و یکی از راه های مشارکت حد اکثری مردم رقابت سالم بین کاندیدهای انتخابات است.

وی تصریح کرد: روند اجرایی انتخابات تاکنون بخوبی پیش رفته و انشالله در ادامه هم به خوبی پیش خواهد رفت. همچنین در این جلسه رییس هییت بازرسی انتخابات، رییس هییت نظارت، رییس دادگستری، دادستان و فرماندهی انتظامی نیز مطالبی در راستای سلامت انتخابات بیان کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.